Erääseen kysymykseen, kysyttiin mikä on viherpiiperö, minä asetan saman kysymyksen , minä saan pojoja, tai kyselijä ei tajua ,

Tätä kysymystä on kysytty monta kertaa. Minä olen pojoja saanut sekä vastauksesta ja sitä sivuavasta kysymyksestä, voin edelleenkin vastata Ja pojoja kertyy, uusien kyselijöiden ilman loukkaavaa sananmuotoa ja tutustumista jo kysyttyihin kysymyksiin pitäisi rajoittaa .

Lisätty: 04.09.2009 - 18:41

Onttopohja , saan 2 pojoo kun valitsen parhaan vastauksen myös.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 16:43

Oma määritelmäni:
Viherpiiperö on hyväntahtoinen luonnon ystävä, usein kiinnostunut näpertelemään joutavia; voi olla epähygieeninen ('luonnollinen'), laiska ('rento'), vapautunut ('työtön' tai 'työtä vieroksuva'); ottaa helposti ja joskus jyrkästi kantaa asioihin; valmis suoraan toimintaan, jos se tuntuu oikealta ja hauskalta. Viherpiiperöiden kanssa tulee kuitenkin toimeen, kunhan kanta ei kasva liian suureksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 14:40

"uusien kyselijöiden ilman loukkaavaa sananmuotoa ja tutustumista jo kysyttyihin kysymyksiin pitäisi rajoittaa ."
välillä nämä jutut menee meikäläiseltä yli hilsen. Mitäköhän yllä oleva tarkoittaa?

Lisätty: 04.09.2009 - 15:32

Nyt löytyi sanalle selitys; kts. linkki

Lähteet:
lampuri.wordpress.com/2009/0...erpiipero/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:46

Myös viherpiiperö, kannabista poltteleva virkattupipoinen rastapäähippi ...
Mutta kieltämättä viherpiiperö ärsyttää. Monet ihmiset eivät tee yhtään mitään. ...

Lähteet:
luontoliitto.fi/keskustelu/v...php?t=486.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 14:59

Eikös viher piiperö ole sama asia kuin kettu tyttö? Laillista elin keinoa vastaan hyökkäävät terroristi laumat hyi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 15:05

Minä puhun viherpiiperöstä silloin kun puhun ihmisestä joka tekee puutarhatöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:25

minä kutsun viherpiiperöksi noita , jotka tutkii lintuja , eli lintubongareita .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 15:39

Mielestäni Vihreät tuolla eduskunnassa ovat viherpiiperöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 16:48

Sellanen henkilö joka olevinaan on tekevinään mutta ei saa mitään aikaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 17:10

viherpiiperöt ovat minulle eläinaktivisteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 18:23

Viherpiiperöt lukevat ja saarnaavat Greenpeacen ja muiden ilmastonmuutosuskonnosta itselleen tuottoisan leipäpuun rakentaneiden tahojen tuottamaa materiaalia.
Mä sain 5 pojoo ja sulle pojoja kerty taas 1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:49

Mä olen omast mielest viherpiiperö,kun puuhailen kasvimaalla poltellen jointtia niin et rastaletit heilahtelee makelovenotwar-musan tahdissa;nyt tuli taas 5 pinnaa,mutta saanko siitäkin hauskasta pinnoja,kun valitse jonkun vastauksen kysymykseeni parhaaksi??Sitä tietoa mulla ei ollut eli olen tietämätön& ignorantti viherpiiperö,joka puuhailee kasvimaalla jne.jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 20:34

Viherpiiperöt ovat sen sortin idealisteja, että...en sano mitään ettei tulisi sanottua rumasti. Joka tapauksessa en hurraata huuda ihmisille jotka yrittävät estää ihmisiä harjoittamasta elinkeinoaan. Piste ja 5 pinnaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 22:23

Viherpiiperö on yli-aktivisti luonnonasioiden kanssa. Mikä menee yli normikäyttäytymisen... ja kukas sen tietää mikä on yli normin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 01:02

Viherpiiperö on kuten maarit3 eli puutarhanhoitoa harrastava luontoystävällinen henkilö. Viherpiiperö voi olla myös nimitys henkilölle, joka politiikan keinoin hoitaa elinympäristöämme. Riippuu ihan mistä kulmasta asiaa katsoo.

Minulle turkistarhoihin tunkeutuva kettutyttö tai -poika ei ole muuta kuin rikollinen.