Onko sinusta laiskottelu mukavaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 13:44

olen nyt oppinut , et ei mikään homma karkaa vaikka vedänkin lonkkaa .. jotta nautin laiskottelusta ...

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. Joo kyllä laiskottelu on joskus tosiaan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:35

On se silloin, kun väsyttää tarpeeksi.
Silloin voi vaikka napsutella. Joutenolo muuten on kyllä kauhistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:36

Kyllä se toisinaan on,mutta siinäkin asiassa liika on liikaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:37

Joskus vähäsen, mutta aika harvoin tulee oltua täysin laiskana...sellasta puolilaiskuutta harrastan kyllä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:40

Kyllä se olisi näin työkyvyttömyyseläkkeelläkin mukavaa, mutta tämä protestanttinen usko ei anna siihen mahdollisuutta, aina jos vetää löysiä , alkaa omatunto kolkuttamaan. näkee aina töitä vaikka et kykene edes niihin , harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 12:53

Sehän on suorastaan ihanaa. Enkä saa huonoa omaatuntoa, koska olen vain itselleni vastuussa tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:24

Olen toiminnan ihmisiä,mutta on sellaisiakin päiviää,jolloin laiskottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:52

Olen Karvisen sukulainen, totta kai se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:17

On, erittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:48

Laiskottelu varsinkin aamuisin, kuuluu lempipaheisiini. Laiskottelua on myös aikakuslehtien lukeminen, television katselu, ravintoloissa istuskelu ja monet muutt tuiki tarpeettomat puuhat. Niitä en pahemmin harrasta, joten olen keksinyt omat "laiskotteluni" : neulomisen. Näyttää siltä, että teen jotain aihkerana, mutta minulle neulominen on mitä suurinta laiskottelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 18:51

Silloin kun siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:25

on se niin ihanaa, sen täytyy olla syntiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:36

Silloin jos ei ole liikaa hommia rästissä.
Nytkin tekisi mieli oikaista sohvalle mutta täytyy yrittää aloittaa lapsen kolmipyöräisen korjaus.
Tai ainakin ottaa se risa etupyörä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:44

joskus on.. mutta olen vähän luonteelatani sellainen "sähkösaapas" ette osaa oikein laiskotella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:15

Oli tos perjantaista tiistaihi sen ver rankka työ viikko + kisujen hoito urakka,et kyl keskiviikon ja torstain vapaat oli ihan tervetulleita ja kyllä laiskottelu silloin maistu. Kyl sitä työelämäs ollessaa nauttii laiskottelusta vapaapäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:48

se on aivan niin tosi ihanaa!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.09.2009 - 14:36

no ei helv....