Tuntuuko sinusta joskus kuin kaikki olisi päin mäntyä?

Avainsanat: miltä sinusta tuntuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:58

Ensin yleensä, minulla on hyvä järjestyksen pitoon liittyvä taito, ja hetkessä näen ratkaisut, kai se on intuitiota, ennakoin asiat.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle parhaasta vastauksesta. Totta puhut, kyllä välillä on tunne sellainen. mutta kyllä se siitä lähtee taas menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 12:32

Ei.
Joku yksittäinen asia saattaa mennä pieleen, mutta senkin voi korjata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 12:35

Joskus, mutta onneksi kaikki ei ole silti päin mäntyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.09.2009 - 12:51

Ei tunnu. Etsin kaikista asioista sen paremman puolen esiin, niin on helpompi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:26

Pyrin ottamaan päin mäntyä menneistä asoista esiin niiden positiiviset puolet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:45

kyllä joskus , jos oikein potuttaa, niin pihalle ja parikertaa männyn ympäri , niin taas sujuu .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 13:52

Toisinaan meinaa pöpelikkö lähestyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:52

Siltä on tuntunut runsaan viikon kun olen ollut flunssan kourissa! Viikko vähäisillä ihmiskontakteilla vetää mielen matalaksi (kukaan ei uskalla köydä kun pelkää possitautia) ja tänään kun lämpö on vihdoin laskenut lähden ihmisten ilmoille ja oikein urakalla!! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:17

tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:52

Kyllä ainakin eilen, kun auto oli täydessä muuttokuormassa, ja matkalla se meni rikki. Jouduin viemään sen korjaamolle, jossa lupasivat korjata sitä joskus tiistaina. Muuttotavarat kuljetin toisella autolla pois määränpäähänsä. Sitten minut haettiin Heinolasta Mikkeliin. Auto on nyt Heinolassa, minä Mikkelissä.Jäin tänne Savoon korjausta odottelemaan. Meneehän se muuttomatka näinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 17:56

Usiasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:33

Surkeus poikii surkeutta mutta aina on valoa tunnelin päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 19:44

tosi harvoin ja silloinolen yleensä alamaissa muutenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:16

Eipä täst kauaa ole,ku sellane tunne oli.Nyt taas vaihteeks vähä kirkkaampaa =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:35

Ei, vaan kuin päin honkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 10:51

useinkin...