Tietääkö kukaan yhtään Matti ja Teppo vitsiä,kun hekin ovat sielt Turust.

Avainsanat: vitsit matti teppo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 07:11

En ole koskaan kuullut vitsejä Matista ja Teposta,mutta googletin varsin ja löysin tämmösen

www.aamulehti.fi/moro/tokasu...3908.shtml

:)

Kysyjän kommentti

Kiitos nauruista Matin ja Tepon kustantamina,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 07:11

Ensimmäisenä aamuna: Mennäänkö rannal. - Mennä vaan. Olivat rannalla ja makasivat selällään koko päivän. Illalla hotelliin ja rasvailivat toistensa palanutta vatsanahkaa.

Toisena aamuna: Mennäänkö rannal. - Mennä vaan mut ei maata selällään. Olivat rannalla ja makasivat mahallaan koko päivän.

Illalla hotelliin ja rasvailivat toistensa palaneita selkiä.

Kolmantena aamuna: Mennäänkö rannal. - Ei mennä, mennää baariin.

Baarissa miehet istuivat juomassa tuopposia ja huomasivat tyylikkään vanhemman herrasmiehen vieressä ja kysyvät kuka hän on?
- Minä olen Neil Armstrong, astronautti Amerikasta ja minä olen ollut kuussa.

Johon vastasivat:

- Myö ollaan Matti ja Teppo Turuust ja myö ollaan oltu auringossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 08:11

"Matille ja Tepolle tuli iso riita joten Matti otti puukon ja tappoi Tepon mutta sitten Matille tuli katumus, mutta Matti ei kummiskaan halunnut vankilaan joten hän liimasi lapun kuolleeseen Teppoon ja heitti aurajoen pohjaan.
Seuraavana päivänä turun poliisi soitti matille: te oottee nyt tappanuu Tepoon. Matti vastasi: Kuis ihmees te sen arvasitte? -Olitti liimannu lapun missä lukee: En mää Teppoo tappanu terveisin: Matti "

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 09:41

Tule pois kaapin takaa Matti.
(tosi hersyvää huumoria)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:48

Matti ja Teppo

Vielä yksi haave
- Hei Tepi. Surisisiks sää jos mää kualisi?
- Juu, kyll mää surisisi
- Ossaisiks sää tehrä mittä jos mää kualisi
- En kai mää pal mittä. Tai kyl mää yhren jutun tekisi
- No minkä?
- Soololevy

Liian pienet
Matti ja Teppo olivat Börsin hississä. Teppo katsoi peiliä ja oli
tyytymätön monta keikkaa nähneisiin pikkutakkeihin.
- Voi Masa, kyl meil molemmil on tosi piänet ja ryppyset
- Nii-i, sanoi Matti - Ja meil on viäl samallaiset pikkutakkiki...

Klo 20.30
Matti ja Teppo olivat keikan jälkeen hotellihuoneessa. Matti meni suihkuun
ja Teppo avasi TV:n
- Hei, täält tuleet uutiset ja sää!
- Ai mää vai?

Seuraleikki
Mattia ja Teppoa alkoi pitkästyttää hotellihuoneessa. Niinpä he alkoivat
leikkiä kaappileikkiä.
Teppo meni komeroon ja Matti yritti arvata, kuka siellä on..

Alla Otavan
Matti ja Teppo oliat retkellä. Yöllä Matti herätti Tepon ja kysyi:
- Näeksää kui paljo on tähtii?
- Nii onki, tosi paljo, ihasteli Teppo
- Sanos Tepi, mitä siit voi päätellä?
- No varmaan, ett huomiseks on tulos kaunis päivä
- Väärin, väärin. Siit voidaan päätellä, ett meijän teltta on varastettu..

Petovaara
Matti ja Teppo olivat Kuusamossa keikalla, majoitus oli järjestetty
erämökkiin. Matti hahmotteli sävellystä ja Teppo päätti käväistä pihalla
haukkaamassa raitista ilmaa ja ihailemassa revontulia. Äkkiä Matti kuuli
ulkoa kovan juoksemisen kopinää, ärinää ja huohotusta. Kun hän vilkaisi
ikkunasta, näki Tepon juoksevan henkensä edestä mökkiä ympäri. Perässä, vain
muutaman askelen päässä, möyrysi valtava, vihainen uroskarhu.
Matti raotti tuuletusikkunaa ja huusi:
- Varo Tepi, se saa sunt koht kiinni!!
- Ei mittä hättä, vastasi Teppo. - Se on jo kolme kiarrost jäljes..

Varotoimi
Matti ja Teppo ostivat esiintymisasut, joihin kuuluivat komeasti kiiltävät
kengät. Seuraavalla keikalla Matilla oli uudet kengät, mutta Teppo piti
ikikuluja risoja, joista ukkovarvas jo pilkisti.
- No mihin sää ne uudet kenkäs olet laittanu? ihmetteli Matti
- Kaappiin pariks viikos, sanoi Teppo
- Kui?
- No ku myyjä sanos, ett ne voi ensalkuun viikon pari kiristää..

Vegaanit
Veljesten kantaravintolassa tarjoilija yritti kerrankin saada aikaan
jotain vaihtelua poikien ruokailutottumuksiin.
- Ottaisittekos te tällä kertaa jotain kasvisruokalistaltamme?
- Juu! Me otetaanki lehtipihvit, innostuivat Ruohoset

Voi harmi
Matti ja Teppo olivat taas matkalla Kanarialle. Istuskeltiin Helsingin
lentoasemalla.
- Voi harmi, ku ei tullu piano mukkaa, sanoi Teppo
- Piano? ihmetteli Matti. - Eihä me nyt mittä piano voida mukan kuljettaa.
Kui sull semmonen tuli miälee?
- No en mää muuten mittä, mutt ku meijän lentoliput on koton pianon
pääl..

Ornitologiaa
Matti ja Teppo olivat Ruissalossa hiekkarannalla. Aurinkoa ottaessa yllätti
uni niin täysin, ettei Matti herännyt, vaikka ohikulkenut pikkulapsi pudotti
vahingossa tötteröstään suuren jäätelöpallon hänen mahansa päälle. Kun
veljekset jonkin ajan kuluttua havahtuivat, oli jäde sulanut laajaksi
lätäköksi. Matti toljotti välillä mahallaan olevaa valkoista läjää ja
välillä ilmaan.
- Ei tommost ole mikkä lokki voinu tehdä
- Ei niin, vahvisti Teppo. - Kyll sen on pakko olla ollu pingviini!

Vahingossa
Matti ja Teppo eivät ole olleet kuin kerran erossa toisistaan. Silloin Teppo
joutui vahingossa Afrikkaan.
- Kuinka joku voi joutua vahingossa Afrikkaan?
- No pojat olivat lentoasemalla lähdössä Lappiin ja Tepon tuli jano. Hän
lähti hakemaan kioskia ostaakseen kokista. Erehtyi lippuluukulle ja sanoi:
An gola!

Ensiapu
Matti ja Teppo innostuivat mökillä jänismetsälle ja saivatkin komean rusakon
saaliiksi: se tietysti nyljettiin asiaankuuluvasti.
Matin nukkuessa Teppo päätti tehdä käytännön pilan ja tunki jäniksen suolet
Matin housuihin. Aamulla Matti tohkeissaan:
- Tiäräks mitä Tepi? Mult oli sualet pullahtanu ulos ku mää nukkusin. Onneks
mää sain tunkettu ne kenkälusikall takas..

Kotini on linnani
- Voi jukra, ku oltais koton, sanoi Matti. - Siäl mää sentään olen
joku
- Kui nii, kysyi Teppo
- No ku mää pääsen kotti ja istun sohvall, ni heti muija sanoo: no nyt sais
joku viedä roskat ulos..

Liikenneturvaa
Matti ja Teppo palailivat keikalta. Matti Mersun ratissa vastaili
haastattelupyyntöihin kännykällään.
Teppo huolestui: - Kui sää tommottos ajat kännykkä kädes? Eiks tarttis olla
händsfrii?
- Ei kuule, kyll mun tarttee toisell kädell edes pikkasen ohjata, oikaisi
Matti

Pikku lemmikki
Kesämökillä. Teppo huutaa innoissaan:
- Matti hei, tul kattomaa, kesy hyttyne!
- Miten nii kesy?
- No kato nyt, se syö kädest..

Lukemista
- Mitä kirjaa sää luet, Teppo?
- Tää on Mannerheimin elämäkerta
- Joko sää olet päässy siihen asti, ku se on presidentti?
- Hiljaa! Älä ny paljasta juonta!

Hätätilanne
Matti ja Teppo piipahtivat Jämsän Essolla kahvilla ja pullalla.
Autolle palatessa he huomasivat kauhukseen, että auton ovi oli lukossa ja
avaimet virtalukossa.
- Voi kauhia! pähkäili Teppo. - Otetaan rautahenkari ja yritetään keplotella
ovennuppi ylös
- Ei me voida, raapi Matti päätään. - Joku luulee, että me yritetään
murtautuu autoon
- Semmonenki konsti on olemas, ett leikataan linkkarill kuumatiiviste
poikki, työnnetää kolost tikku ja nostetaan nuppi ylös, tiesi Teppo.
- Ei, ei taatusti, kauhistui Matti. - Ihmiset näkee ja luulee meit tosi
tyhmiks, ku ei tajuta käyttää henkarii
- No voi peeveli, hätääntyi Teppo. - Kyll ny tarttis äkkiä jottain keksii!
Koht ruppee satamaa ja kattoluukkuki on auki!

Terveysruokaa
Matti ja Teppo olivat lounaalla laivaravintola Svarte Rudolfissa
työpaikkansa vieressä. Matti syö paistettuja silakoita ja Teppo vääntää
pippuripihviä.
- Kui sää silakoi syät, pihvi on paljo parempaa, ihmettelee Teppo
- Silakanpäät lisää järkee
- Älä ny? Onks tosi kans, ihmettelee Teppo
- Tosi mikä tosi! Osta mult nämä päät kympill ja kokeile.
- No voin mää ostaakki! sanoo Teppo ja kaivaa kympin. Silakanpäät ja seteli
vaihtavat omistajaa. Teppo mutustelee ratisevia kalanpäitä antaumuksella,
kunnes hänessä herää epäily.
- Venttaas vähä! Sää et maksanu näist silakoist ku yhdeksän euroo ja nyt mää
syän näit päitä kympill!
- No huamaaks nyt, ne alkaa jo vaikuttaa, tuumailee Matti.

Syntyvyyden säännöstelyä
- Meijän perheeseen ei kyll tehdä lisää lapsii, kertoo kolmen lapsen
isä Teppo
- Ai kui nii ? ihmettelee Matti
- No ku lehdes oli, ett joka neljäs syntyvä lapsi on kiinalainen...

Nolo tilanne
Teppo on matkalla Kustaviin kesämökille, kun vatsassa alkaa kauheasti
kiertää. Hätä on yltymässä kestämättömäksi.
Onneksi Vilumarketin baari tulee vastaan ja ankarasti pidättäen Teppo ehtii
miestenhuoneen eriöön. Huojentuneena hän keventää itseään, kun yllättäen
viereisestä kopista kuuluu kysymys:
- Terve, kuis hurisee?
Teppo äimistyy oudosta keskustelun avauksesta, mutta ähkäisee:
- No, kiitos ihan hyvin!
- Mitäs touhuat siellä? kysellään ohuen vaneriseinän takaa.
- No, ihan samaa kuin sinäkin varmaan, tiuskahtaa Teppo. Mutta naapurikopin
mies ei anna periksi.
- Voinks mä tulla käymään siellä?
- Älä herran tähden! huutaa Teppo. Silloin seinän takana oleva sanoo:
- Hei kuule! Mä soitan myöhemmin. Tuolla toisessa kopissa on joku äijä, joku
huutelee koko ajan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.09.2009 - 14:24

En tiedä yhtään, pitää täältä lueskella jos ois hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 23:57

Mistä tuntee turkulaisen pummin? - Sillä on Matti ja Teppo kukkarossa.

Turkulaiset olivat vuosien ahkeran opettelun ansiosta päässeet hieman jyvälle shakkipelistä. Miten peli päättyi? - Shakkimattiin ja -teppoon!