tietääkö joku hyvän Turkulais vitsin

Avainsanat: turku vitsi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 05:37

Kuinka monta turkulaisvitsiä on olemassa? - Kolme. Kaikki muut ovat tositapauksia.

Lisätty: 04.09.2009 - 05:37

Basisti oli häämatkalla Turusta Tampereelle. Hän pysäytti auton Tampereen pikkutielle ja työnsi kätensä vaimon pikkuhousuihin, johon vaimo: - Voit mennä toki pidemmällekin, ollaanhan me nyt naimisissakin. Basisti ajoi Vaasaan...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 03:18

- Kun Tampereella tarvittiin valoa, niin Finlaysonin kattoon ruuvattiin Suomen ensimmäinen hehkulamppu.
- Kun turkulaiset tarvitsivat valoa, he tuikkasivat koko kaupungin tuleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:13

Minusta tämä Turku on vitsi jo muutenkin, ei siihen muita vitsejä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:46

Kaks turkulaist naist meni autol (Saapil) siäne ja sopiva siin matka varrell, et jos eksyvä toisistas ni toine menee autol ja huuta siält nii et toine sit ymmärtäs tull huuro suunta.

No, eksyvähä ne ja toine tiätenki teki just simmottis ku oli sovittu. Myähemmi Turun hovioikeures syytetti yht tamperelaist äijä raiskauksest! Tuamaril äijä selitti mitä oli tapahtunu:
"Mää nääs olin kaikes rauhas lenkil mettäpolul, ku puskan takkaa joku naine alko kailottamaa helevetin kovaa:
"Tuu tän, saapil lua "!

Tuamio: Naisel kahreksan päiväsakkoo yllyttämisest.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 06:59

Onks mul kukkaa soittant, turkkuse blondi kysel aamul.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:00

Kuka on turkulaisen paras kaveri??
-Se on mulkukka.Aina kun turkulainen tulee kotiin hän kysyy onk mulkukka soittannu?

Mitä Turkulainen dementikko sanoi suihkussa? Tuling mää vai onk tää hoitoainet...

Lisätty: 04.09.2009 - 07:01

Jumppis olit nopeampi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:06

En tiedä yhtään turkulais vitsiä,mutta nauroin noille toisten kertomille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 10:33

Turkulainen taivaan porteilla
12.08. - 16:34 (Luotu: 12.08. - 16:34)

Turkulaista yli-insinööriä Pääskyvuorelta oli aina elämänsä aikana suunnattomasti vaivannut yksi asia. No, hän jäi sitten auton alle katsoessaan yhtä blondia LIIAN pitkään.

Pääskyvuoren yli-insinööri kysyy taivaan porteilla Pyhältä Pietarilta:

- Miksi Jumala loi Blondit niin kauniiksi?

- Että te miehet rakastuisitte heihin.

- Miksi Jumala sitten loi ne niin tyhmiksikin?

- No, tietysti, että hekin rakastuisivat teihin miehiin.

Lähteet:
www.aamulehti.fi/moro

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 10:54

Turkulaismies jäi kiinni varastetulla Nissanilla ajelusta. Mies selitti tuomarille: "Emmää sitä varastannu. Menin autokauppaa ja kysyin myyjält, et mikä auto toi o. Se sano, ett se o sunny."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:35

Miksi turkulaiset laittavat sipsipussiin lisää suolaa? Koska pussin kyljessä lukee "pansuolaa".
Turussa oli paha kevättulva ja tielaitos pystytti varoitustaulun, mutta turkulaismies ajoi autollaan suoraan syvään veteen. Poliisi hämmästeli ja kysyi:- "Ettekö nähnyt varoitustaulua?"
-"Varoitustaulua? Siinähän luki, että tul vaa."