onko jollain hyviä tai huonoja kokemuksia Inter reilaamiseta

Lisätty: 04.09.2009 - 02:54

minulla ei ole kokemuksia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 19:13

Erittäin hyviä.
Ei riitä palstatila koko matkan kertomiseen. Olin reissussa reilun kuukauden mutta aika loppui silti kesken. Matkani alkoi kunnolla tukholmasta josta menin junalla göteborgiin, siellä meni muutama päivä ja sitten norjaan ja siellä niin ylös kuin junalla pääsee. Kuuluisalle "saarnastuolille" oli pakko myös kivuta. Oslosta junalla (joka oli lautassa) kööpenhaminan kautta saksaan ja lyypekkiin, sitten olikin jo reilu kk kulunut ja piti itku kurkussa palata suomeen... Tarkoitus oli mennä vielä englantiin sillä lauttakin olisi ollut ilmainen mutta jotta ei olisi mennyt koko ajan vaan junassa istumiseen piti esim. oslossa olosta myös nauttia, samaan aikaan oli vielä maailmankuulut bisletin yleisurheilukilpailut joten porukkaa oli ja tunnelma jopa keskellä yötä todella upea. Jos mahdollista lähteä niin suosittelen kyllä.
Itse kerkisin käymään omalla reilauksellani ainoastaan; Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa, olin hidas... mutta hauskaa oli!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.09.2009 - 02:29

Ei tullu reilattuna sen ikäsenä.On kyl kuullu nuoremmalta sukuolvelta et mukavaa on ollut.Maaima avartaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.09.2009 - 09:23

En ole ikinä käynyt missään Inter reilillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 15:24

keksivät koko jutun vasta kun mä olin jo liian vanha siihen puuhaan, nythän taitaisi olla tarjolla jotain seniori reilaustakin, eipä ole innostanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2009 - 00:03

Ei, kun en ole koskaan ollut.