Kaikkea se saksalainen keksii! Ladybag ja Roadbag. Miten sitä on ennen pärjätty?

images.google.fi/imgres?imgu...i%26sa%3DG

Lisätty: 03.09.2009 - 21:20

Toki suomalaiset ovat tässäkin ehtineet ensin: www.verkkosivuapteekki.fi/ep...cts/999007
Suomessa vain ei ole katsottu tarpeelliseksi kerätä talteen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 23:12

Kaiken voi nykyään pakata matkalle mukaan naisten ladybagiin eli käsiveskaan. Wc, kokoon taittuva sadetakki, kännykkä, partakone ( siis aviosiipalle tai rakastajattarettarelle ), kukkaro, sveisiläinen armeijan linkkuveitsi ( voi ruuvata ja leikata ), sytkäri, avaimmet, vara alkkarit ja sukat, käsineet, led-valaisinperä, laturi, kampa, peili, simmarit, hammasharja,..... Kätevää! Eihän matkalle tarvitse mitään muuta sitten ottaakkaan.

Kysyjän kommentti

Mahtavatko sveitsiläiset huolia saksalaista keksintöä linkkariinsa?
Se suomalainen pilli siihen mahtuisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 21:44

Veikee vekotin, eipä tarvitsisi aina olla puskissa kyykkimässä. Tosin en hönkäsen pöläystä tekstistä ymmärtänyt mutta näin minä luulen että pissipussihan se taisi olla. (Toivottavasti.)