Kumpi on terveellisempi, leipäjono vai ylipaino?

Lisätty: 04.09.2009 - 12:15

Kysymys tuli uutisista. Kumpikin on ongelma. Mitenköhän tuota voisi tasapainottaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 22:59

Aika irvokkaat vastakohdat,tässä kulmilla Hurstin jakeluasema ja jono on(viimeksi näin 5/09)on aina vaan pidempi,en tie mikä on nyt tilanne,noista vaihtoehdoista tosiaan varmasti l-jono terveellisempi,mutta vaatii kait luonnetta mennä l-jonoon.

Kysyjän kommentti

Aika irvokkaat olivat uutisetkin. Osan leipä on pieninä palasina maailmalla ja samaan aikaan puolet on ylipainoisia. Siitä tulee vielä joskus iso ongelma. Lpaset eivät enää liiku juuri lainkaan omaan nuoruuteni verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 20:59

En ota kantaa ylipainoon,mutta uskon,että lleipäjono ei teekellekkään hyvää.Monet siellä seisovat ovat kaikkensa yrittäneet,silti kaikki on lähtenyt käsistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 20:59

Kyllä varmaan leipäjono..kun on alipainoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 21:04

Leipäjono, uskoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.09.2009 - 21:05

Terveyden kannalta katsottuna se leipäjono on terveellisempi. Jos on nälkä, niin ainakin saa leipää. Ylipainoisella voi olla ongelmia terveyden kanssa, oli leipää tai ei. Ei näitä oikein voi asettaa rinnakkain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 21:23

Sanoisin, et laipäjono on fyysisesti terveellisempi, muttei ehkä henkisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.09.2009 - 22:51

Vähävaraiselle se leipäjono on varmasti parempi vaikka sitä ylipainoa olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:10

Vaikea vastata, mielestäni kumpikaan ei välttämättä liity terveyteen kovinkaan olennaisesti. Ylipainoakin kun on kilosta alkaen vaikka sataan kiloon... Itselläni ei ole kumpaakaan ja olen silti erittäin terveellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 23:14

Fifty-fifty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 07:56

aika moinen kyssäri , minusta ei kumpikaan...ei ole terveellistä olla nälässä ei ainakaan psyykkisesti eikä ole terveellistä olla lihavakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 11:56

Varmaan toi leipäjono, kun itse olen vähän ylipainoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.09.2009 - 13:43

Nuo kaksi eivät ole vertailukelpoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.09.2009 - 03:09

Molempiin voi kuolla. Leivän puutteeseen kuolee kyllä nopeammin, siis ylipaino on terveellisempi.