Olen kaupungin töis ja palkka viikon myöhäs.Status puuttuu.Oon 3v saanut ajallaan tilin.Onko se tietokonevika?

Lisätty: 03.09.2009 - 12:58

Siis status puuttuu.Ymmärsin,että minun tietoni on kadonnut johonkin?(häviäisipä ne ulosottomiehenkin koneelta.) ;O.

Lisätty: 03.09.2009 - 13:07

Kun rahatoimistossakin ihmettelevät.Nimi harvinainen ja ainoa suomessa?

Lisätty: 03.09.2009 - 13:36

Taisivat säästötoimet alkaa pienipalkkaisesta puutarhurista...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 16:56

kaupunki kusettaa sua

Kysyjän kommentti

Viikko meni ja ei edes anteeksipyyntöä.Oli koneen vika..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.09.2009 - 12:53

Kuulostaa oudolta, mutta mahdolliselta,
palkanmaksun myöhästelystä lienee mahdollista vaatia korvausta/hyvitystä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:03

Kannattais varmaan kysyä palkkakonttorista tai joltain sieltä suunnalta,mun lääkärinkorvaus(työnantajan korvaama) oli mennyt väärälle ihmiselle tässä vähän aikaa sitten,kyselin perään ja löytyi,sama sukunimi,mutta etunimi eri,yhtä monta kirjainta ym.mutta väärä tyyppi,korvaus tuli mulle paluupostissa pankkiin ;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 13:25

Oletko kysynyt asiaa kaupungin palkkatoimistosta? Sieltä tietävät, milloin on mennyt maksuun ja mihin pankkiin. Sitten soitto pankkiisi, missä rahat? Joskus palkkojen tietoliikenteessä tapahtuu katkoksia, mutta ne eivät SAA kestää muutamaa tuntia kauempaa. Rahat on oltava samana päivänä tilillä, kun niiden maksupäivä on, muuten sinulla on oikeus vaatia sieltä korvauksia.

Viimeinen keino on aina palkkaturva, johon en sinun tapauksessasi kyllä usko, kun työnantajana on kaupunki.

Palkkaturva on Suomessa lakisääteinen järjestelmä, joka takaa työntekijälle palkan ja muut työsuhteeseen perustuvat saatavat tilanteessa, jossa työnantaja on menettänyt maksukykynsä. Palkkaturvaa haetaan työvoimatoimistosta kolmen kuukauden kuluessa siitä, kun saatava on syntynyt