Pahus Napsut!Vaihtelette noita profiilikuvia,niin menee meikkä ihan sekaisin, kuka on kuka,en ole löytänyt itselle parempaa,

joten en ole vaihtanut,mutta teitin kanssa on oltava tarkkana,miksi vaihtelette niitä<tämä oli kysymys?

Lisätty: 02.09.2009 - 22:09

Hmmmm,nyt mä olen ihan pyärällä päästäni,tutuksihan tässä pitäis tulla,vaan vasiten
sekoitetaan pakkaa ja aiheutetaan hämmennystä ja ihmetystä :-O.

Lisätty: 02.09.2009 - 22:44

Hyvä homma kundit;OPOY jaTimppa,näillä eväillä mennään,ai pahus nyt tuli nälkä,pitääs mennä valmistamaan iltapalaa,tsau!

Avainsanat: profiilikuvan vaihtamisesta ihmissuhdekysymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 22:31

En ole vaihtanut enkä tule vaihtamaan. se on mun "tavaramerkki" (luvalla)

Kysyjän kommentti

Hyvä Timppa!Right on!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 22:04

Vaihtelu virkistää, eikä tule pärstä liian tutuksi kenellekään kun sitä välillä muotoilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:05

Olen samaa mieltä, immeiset menee ainakin meikäläisen päässä ihan tikin tokin, just, kun oppii, et tuo on tuo, nii sit se ei enää ookkaan se ja taas uus orientoituminen, kääk:(
Niin se vastaus:) = kahta en vaihda ja toinen on tää miun profiilikuvani, joka ollunna alust asti, eli yli vuoden... (se toinen on kait sitten Napsu, hih)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:13

Minulla vai tuo "haamu". Ajattelin viikonloppuna ettii jonkun minua miellyttävän kuvan. Sinullahan on mielenkiintoinen kuva itselläsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:19

Ei se vaihtamalla parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:37

en ois kans vaihtanut, mutta täällä aina siitä oman pärstän näyttämis uskaltautumisesta tai mitä nyt onkaan, niin paasataan, jotta uskaltauduin näyttämään jopa otsatukkani ja otsalohkoni, sekä prillejäkin hieman ...mutta ei tiedä vaikka joskus uskaltautuis laittaa koko kuvaakin, mut sit jos .. kus.. kait.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:52

Kunkin valitsema kuva kertoo jo jonkin verran ihmisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.09.2009 - 23:43

Mitä,onkos joku taas vaihtanut kuvaa? Minä se en sitten huomaa mitään milloinkaan ennen kuin joku ottaa asian puheeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 01:10

kerran vuodessa on kohtuullista vaihtaa pärstää (mielipiteeni),
kerran olen sen tehnyt ja jos toinen vuosi tulee täyteen, täytynee ajaa toi parta pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:00

miulla on pysynyt ainakin alusta saakka sama kuva kiivisestä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 02:08

Minä olen tuollainen muumio sen takia etten osaa luoda kuvia tietokoneella.Kunhan saan apua tekniseen osaamiseeni,voisin laittaa jotain omaperäisempää.Ehkä saisin teiltä napsulaiset opastusta kuinka noihin profiileihin kuvia laitetetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 07:44

Mie se aina vaihtelen kuviani. Anteeksi jos se hermostuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:27

no mun naama näyttää aina ihan samalta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:44

Sama ollut alusta alkaen, kun tytär täyttää 2v. jouluna niin sen kunniaksi voisi vaikka vaihtaa tuon kuvan jos täällä vielä ollaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 18:05

Kerran oon vaihtanu, mutta sama kisu edelleen, toisesta kuvakulmasta =)
Kuvat on kuvia, kunhan nimimerkit pysyy.