Onks sulla kivat naapurit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.09.2009 - 21:26

Kahdet on, kahdet ei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.09.2009 - 21:26

Verrattoman mukavat joiden kanssa voi istuksella iltaa ja rupatella mukavia myös keskellä viikkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:27

Parissa talossa on ja kahden talon väki ei osaa edes tervehtiä mikä on minusta todella sivistymätöntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:27

en tunne niitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:28

On täällä turun suunnalla kun naapurit ei puhu eikä pukahda pihalla nähdessä.Iloiseen tervehdykseen saa urahduksen vataukseksi ja pää käännetään äkkiä toisaalle.Kymmenen vuotta asunut ja pariin ihmiseen tutustunut isossa taloyhtiössä.....Kyl määki turuus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:39

meillä täällä oman hiekkatien varressa , joka erkanee tuolta pikitieltä on 3 taloa , ensimmäisessä talossa asuu uudisasukkaat, jotka juoksee kirjaimellisesti karkuun, jos pitäis moikata, muut kaksi ovat aivan ihanat.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 21:42

Mulla on maailman parhaat naapurit,ystäviä ja naapuriapu pelaa,hoidetaan eliköt ja ruokahankinnat,jos joku poissa,samoin postit hoituu pois laatikosta ja kaikki mukavaa ja sopusointuista,ihan oikeasti.Tämä on tämmönen tuppukylä keskellä stadia,joskus yksi naapuri järjestää terassia pihalla,mutta onneksi ei alvariinsa,pitää sopeutua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:02

Taloyhtiössä monenmoista persoonaa. Jotkut eivät tervehdi, vaikka törmäis. Osa haluais jutella enemmänkin, ja yleensä juttelevatkin, mutta kun siippa tulee paikalle, niin niska jäykkänä nyökkäävät. Ihan kivoja siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 22:13

Yks kiva naapuri sattuu olemaan. Osaa en oo ees nähny ja osan oon. Heh vastapäätä asuval on saman näköne kissa ku miul,ainoo ero on et sil kissal on musta nenä ku miun kissal on musta valkone. Alakerran naapurista tehny jo kaks valitusta,tai no toine on pikemmiki huomautus. Ku on kysees vanha talo ni ovet rupee narisee.Miul myös,ku öljyämine ei auttanu ni soitin huoltomiehille,ei natise enää. Nää alakertalaiset ei vaa ymmärrä tehä mitää.Kuullostaa jo päiväl rasittavalle,ni saati sit yöl ku yrittää nukkua ni ovi nitisee ja natisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:09

Kyllä on ja kerrostaloauminen pitää ymmärtää. Mikäli on ongelmia niin pystyn kyllä vaikuttamaan asiaan. Pitää ottaa löysin rantein eikä nipottaa joka asiasiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 23:33

Meillä on todella mukava taloyhteisö ja muutamista naapurista on tullut ystäviäkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 02:03

toisten kanssa pärjäillään, toisten kanssa tulee enemmänkin juttuun, varsinaisiksi ystäviksi niistä nyt ei ole, ehkä parempikin niin, ettei mene ihan kolhoosihommiksi tämä asuminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.09.2009 - 02:03

on ihan kivat, tosin yhdellä perheellä jatkuvasti raivoava ja huutava lapsi, meinaa menn' välillä hermo, ryyppynuorisokin on hiljaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 02:15

Meidän naapurit ovat melko mitäänsanomattomia, vaikka heidät tunnenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 02:28

Ei nyt sen kummemmin kivoja. Normaaleja suomalaisia tuppisuita enimmäkseen ja omissa oloissaan viihtyviä. Sopii minulle, kun en ole kolhoosihenkinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 05:45

Ihan toimeen tässä on keskenään tultu. Mutta ei liian sinuiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 06:39

Kyllä minulla on, etäiset välit pidän , pihalla kun olemme niin aidan yli keskustelemme, mutta en kahville heitä pyydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:10

Kyllä on. Asun rivitalossa ja naapureiden kanssa mm. järjetämme yhteisiä grilli-iltoja, pikkujouluja, talkoita yms. Ollaan paljonkin tekemisissä keskenämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 08:12

Ei ole. Asun kerrostalossa ja täällä on jos minkäsnäköistä hiihtäjää. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 09:41

Kerrostalossa asun minäkin.Tervehditään kun "törmätään".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 10:38

Kyllä on, kukaan ei ole valittanut tyttären aika ajoin rajuistakaan leikeistä. Onneksi kaikilla on ollut omia lapsia ja ymmärrystä varmaan senkin johdosta. Pultsareita ja heavyukkoja jotka laulaisivat yöllä ei asu pienkerrostalossamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2009 - 11:56

Joo tossa napurissa on yksi äijä joka aina valittaa jostain asiasta. Muut naapurit ovat olleet ihan kivoja täällä.