Syötkö kananmunan mieluummin keitettynä vai paistettuna vai tökkäätkö neulalla kuoreen reiän ja imaset sisällön raakana?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 15:40

Keitettynä ja paistettuna menee ,mutta syön harvoin kananmunia,joskus sitten tulee oikein himo ja niitä pitää saada.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 15:45

munan syön paistettuna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 15:46

Nuorena urheilijana rikoin raaat munat lasiin ja join ne siitä. Ne kalvot eivät tuntuneet mukavilta suussa eikä se muutenkaan ollut erikoisen hyvää, mutta ravintoaineiden takia niitä nautittiinkin. Nyt mieluiten keitettynä tai paistettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:01

ihan kumpana vaan, mut nyt oon enemmän paistanut.. tuntuu että siinä on enemmän syötävää tai että se täyttää enemmän paistettuna.. et se niinku loppuu nopeemmin keitettynä.. outoa.. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:07

Keitettynä ja paistettuna voin kyllä syödä mutta en kyllä muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:22

kaikella tavalla maistuu, parasta kuitenkin kunnon munakas

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:23

Jos keitettynä, niin vähän "löysänä".
Jos paistettuna, niin molemmin puolin paistettuna.
Raakaa kanamunaa en muuten syö, mutta hyvän tartar-pihvin päälle se kyllä kuuluu.

Kaikki siis käy, kiitos vain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 16:35

Keitettynä ja imeskeltynä. Ja pullan sivelymuna on parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:36

Mieluiten paistettuna ja maustettuna (suolaa, mustapippuria, vähän grillimaustetta ja ripaus tilliä) ruisleivän päällä, tai sitten keitettynä ja vähän löysänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:53

En juo suoraan kuoreen tehdystä reiästä, mutta raakana menee tartarin kanssa. Muuten keitän tai paistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 17:16

Pidän molemmilla tavoilla kokatuista kananmunista, sekä keitettynä, nämä yleensä viipaloin leivän päälle tai sitten lohkoina pinaattikeiton sekaan, vain toiselta puolelta paistettui kananmunia sitten pyttipannun kera tai paahtiksen päälle yleensä sunnuntain aamupalalla. Samoin pidän munakkaista ja munakokkelista sunnuntaki... nammm.. tosin näit aika harvoin tulee tehtyä, enemmän talvisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:15

syön sekä että.. joskus ihan tekee mieli kananmunaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:17

Omeletti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:51

keitettynä, Herbamare-suolaa päälle. Jos paistan niin maustan edellä mainitsemallani suolalla ja ripauksella chiliä+maustepippuria. Nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 18:59

kaikella muulla tapaa, mutta ei raakan munasta suoraan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 19:14

Mieluiten paistettuna ja eikä mitään "häränsilmää" vaan molemmin puolin paistettuna :)
Raakana ei ollenkaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 20:32

Keitettynä ja varmaan lähinnä siksi että seisovissa pöydissä se on oikeastaan ainoa muoto.
Paistettuna tosin yleensä maukkaampi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 02.09.2009 - 00:10

molemmat hyviä, keitetyt tai paistetut.