Entäs Tukkilainen saunassa oleto siinä käynt??

Niitäkin niin moneen muotoon..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 10:07

Kyllä olen käynyt NOKIAN EEDENISSÄ joka kerta kun siellä käyn.

Kysyjän kommentti

Ihana lempeä höyry ja löyly..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2009 - 04:28

Kyllä olen.Lähimmästä uimahallista löytyy sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 04:47

2,,3 kertaa,en pitänyt,minusta sitä ei voi edes kutsua saunaksi,,aikaa on kyllä jo noin 20v,se oli kylpylässä turkissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:05

viimekis olin siuntion kylpylässä ihanan lempeät löylyt ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:46

En ole käynyt ikinä sellaisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:58

Olen käynyt paikallisessa kylpylässä sellaisessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 07:00

Vaikka en olekkaan turkkilainen, niin Kemerissä olen käynyt. Siellä menee puolipäivää kaikkine kommerverkkeineen.
Hieronta lopuksi on suositeltava kokemus, ei jää jäykkyyttä hartioihin.
www.phnet.fi/public/ergene/t...sauna.html

Näitä kotimaisia ei voi sanoa turkkilaisiksi saunoiksi, onhan ne jokunlaisia höyrykaappeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 07:06

Ei ole tullut käytyä. Voisi kyllä olla avartava kokemus, ainakin ihohuokosille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:18

Turkkilaisesa saunassa olen käynyt muutaman kerran, tykkäsin kyllä paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:28

Olen käynyt turkkilaisessa saunassa. Pidän siitä, koska löyly on mieto ja kostea. Istuskellessa hengitystiet avautuu. Olen kokeillut myös muutamia muita yrttisaunoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:45

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:25

en ole käynyt sellaisessa saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:33

Teltta saunassa kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 11:10

Mäkelänrinteen uimakeskuksessa tapaan istua ja pitkään turkkilaisessa höyrysaunassa ja hengitellä ihania eucalyptustuoksuja,sielu suorastaan lepää hämärässä kosteudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 12:48

En pidä turkkilaisesta saunasta. Ensin luin kysymyksesi: Entäs Tukiainen saunassa....?
Johanna Tuksu Tukiainen kertoo Hymyssä uusimmasta ... henget varmaan pyytävät pesemään selkänsä saunassa yhtä järjetön kuin tämäkin juttu…tulihan siihenkin vastaus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 14:12

en ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 16:11

Vain kerran ihan oikeassa Istanbulissa, useampia kertoja sitten noissa höyrysaunoissa, ei ole himoksi tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 16:21

En ole käynyt. Saunat ei pahemmin kiinnosta huonon ilmanvaihdon vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 12:55

En ole ollut tukkilaisten kanssa missään tekemisissä, ei saunansakaan ole tuttu. Saunat eivät ole minun juttuni yleensäkään.