Mitä sieniä olette tälle syksyä löytäneet?

Itse kävin viikonloppuna metsässä ja ihan kivasti alkaa jo löytyä saalista.Koppaan tarttui enimäkseen haaparouskua sekä muutamia karvarouskuja.Lisäksi löytyi kuusenleppärouskuja,lampaankääpää,tatteja sekä vaaleaorakasta :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 01.09.2009 - 00:17

Kantarelleja, karva- ja haaparouskuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 23:42

Pari mustaa torvisientä löytyi ja kun ne paistoi pannulla niin eipä siitä muualle riittänyt kuin leivän päälle. Viimeksi varmaan vuonna 2005 olen löytänyt niin hyvän paikan että on saanut talven sienet, nyt mitä löytyy on tuollaisia naurettavia taskuun mahtuvia saaliita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:47

torvisieniä lähdin varta vasten hakemaan, no eipä paljoa tullut saaliiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:06

Kanttarelleja, rouskuja, haperoita, tatteja, orakkaita ja lampaankääpiä. Mustattorvisienet ja suppilovahverot tulevat sitten vasta vähän myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 01:16

Lasti mustatorvisieniä, jonkin verran röllejä, haapiksia ja rouskuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 02:02

Kanttarelleja torilta:3e/litra.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 06:45

melkein kakki sienet , mitä sinäkin , mutta en yhtään suppiksia vielä ..ne ovatkin noita myöhemmän ajan sieniä, joita voikin noukkia pieniin pakkasiin asti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:06

Kanttarellejä,kangasrouskuja sekä mustiarouskuja,en ole vielä kunnolla käynyt sienessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:33

Meidän takapihalla kasvaa jotain valkoisia sieniä... En tunnista sieniä ensinkään en niitä myöskään kerää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 08:53

en oo (vielä) käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 09:45

kastikkeen verran kanttarellejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 10:23

Ei olla sienessä nyt käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 13:04

Ei edes rouskuja ole löytynyt. Meillä on ollut tosi kuivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 15:51

Johan tuolta on löytynyt monenlaista ruokasientä. Äsken tulin metsästä, ja eniten löytyi karvarouskuja ja kanttarellejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2009 - 10:21

SILOKKEJA... NAMIII :D