Onko sinulla pakko-mielteitä?

Itse tarkistan ettei kaasuliesi,eikä kahvinkeitin ole päällä.Aina ennenkuin lähden ulos ovesta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 18:22

Saatan vilkasta et kissat on kotosal (ain kyl on, sisäkissoi kun ovatten, muttei oo päässy ikkunast livahtaan vaik), kotiavaimet tarkistan johtunee varmaan tuost kun joskus avioliiton alkuaikoina olin talonmiehenä, niin ei ollu sit kellää näit meitin vara-avaimii), mutten pidä näitä pakkomielteinä, vaan normaaleina toimintoina, samoin kuin hurjatta; ovet, kännnykät, veskat, jne. vähän niin ja näin..:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 17:21

kaikki pitää nyppiä pistokkeista irti , ovi tarkistaa moneen kertaan , kierrän aina ympäri huoneet et pistokkeet ovat irti ... myöskin vielä pyydän miestänikin ne tarkistamaan...sen jälkeen pystyn lähtemään pidemmällekkin matkalle..hyvillä mielin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:32

ON alkoholi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:35

Ei ole ja toivon ettei tulisikaan. Hm..lasketaankohan napsuilu pakkomielteeksi? Silloin se ainaskin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:10

Ei pitäisi olla, ei tietääkseni. Olen pikemminkin vähän suruton sielu. Ovi saattaa jäädä auki, kännykkä jää kotiin, joskus koko käsilaukku. Napsustakin osaan olla erossa, vaikka koko viikonlopun, tai kuukauden, katsotaan nyt, kun olen lähtenyt pois Suomesta, miten käy. Nettiyhteyttä asunnossani ei siellä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 19:14

Eipä ole, ellei sitä lasketa että on melkeimpä pakko työntää nokkansa täällä vähän jokaisen kyssäriin ja sanoa mielipiteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 19:51

mustat miehet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:41

Ennen ne sähköt ja uunit mutta asia ratkesi kun otan sähköt pääkytkimellä pois lähtiessä pidemmälle matkalle. Päihteet eivät ole sitä onneksi olleet koskaan, saisivat muut kärsiä varmaan minua enemmän... ainakin nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 00:56

on, joitakin ihmisiä on ollut pakkomielteenä, olen huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:49

En ainakaan tunnusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.09.2009 - 10:24

Itse ei omia pakkomielteitään kovin helposti huomaa, mutta kai niitä on minullakin.