Lainaa myydään jo kuin makkaraa. Onko sullakin jo makkaraa lainassa?

www.taloussanomat.fi/raha/20...919122/139

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 14:15

onneksi en vielä ainakaan ole joutunut ottamaan pikavippejä, joissa on ihan hirmuiset korot, ymmärän kyllä ihmisiä, joidenkin vain on ollut pakko niitäkin ottaa, toivonkin heille jaksamista , jotta ne velat joita otti jaksaa ne myöskin maksaa.. liian helppoa se on ja siihen pitäis kyllä laittaa stop .. ei mitään kännyluottoja , eikä muitakaan pikavippejä....se vaan lisää vellalisen velkaa ...paras tapa ois noille veloille , et hattu kouraan ja pankinjohtajalta pyytämään lainaa jos sitä tarvitsee ...

Kysyjän kommentti

Pikavipit on tosi älyttömällä korolla varustettuja ansoja. Onneksi ei ole velkoja tai lainoja mullakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 14:06

Ei mulla on sensijaan pullat hyvin uunissa ! Lainaa on oltava aina kotitarpeiksi, sillä verottaja hamuaa kaikkia tuloja haukansilmän tarkkuudella, joten vähennyksiä vois sitten tehdä ainakin korkojen osalta. Enhän minä muuten sitä lainaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:07

Ei ole mulla lainassa zieguraa, enkä lainaile muutenkaan muuta kuin kirjaston kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 14:13

Ei ole lainaa eikä lenkkiä. Kumpaakaan en tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 15:44

Vähän on ja loppuu ensi vuoden alussa. Makkaraa keitossa, jonka juuri keitin. Älkää nuoret ainakaan ottako niitä pikavippejä, neuvoo täältä "vanha ja viisas" mummeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 17:30

Niin kyllä ne pankin pitäjät on hyvin nykyisin velanannon hoitaneet. Luottokorteissakin on niin pieni kuukausierä että on helppo vekaantua kalliiseen rahaan.
Kun kuukausittain maksaa kuiville saldon eivät pääse korkoja perimään.
Siitä lähetään että pankinjohtajat on velkaa minulle enkä minä heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.09.2009 - 01:10

eipä ole.