Mitenkäs olisi mitä näkyy ikkunastani nyt esittely ?

Eli otetaan valokuva olohuoneen ikkunoistamme ulos ja liitetään se tänne.

AI EI no mitä näkyy ?

Lisätty: 31.08.2009 - 13:36

Kävipä emännällä ja mulla "mäihä" nyt tulee vettä kuin saavista maahan asti kohta tulee äkänen akka. Sinne tais jäädä kossunikin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 13:33

pihaa, autotallia , puuvajaa , minun vajani, näiden takana on metsää , naurukaari , piha tietä..isänän kone pressutalli, hiekkarantaa, lampi, kota ,laituria, saunamökki ja sen terassia , puutarhaa, bascabalatsin kaarisilta ja balatsi omassa komeudessaan( = puucee ), metsää ..neljä ikkunaa ja kahteen erisuuntiin näkyy ikkunoistamme , niin ja myöskin tuota ns.varjoisen puolen terassia , joka on ihan tässä ikkunan alla.. siinä on myöskin kesäkeitiöni kalusteineen kuten muutkin terassit.....aidat ympäröi terasseja ja pihaa tässä ylhäällä lammesta ..en nyt oikein osaa tätä paikkaa ns. valokuvata tällee , mutta noita sieltä löytyy ehkä eri järjestyksessä...isommat rakenukset pihan laidalla , joista alkaa metsää ja sitten kota ja kiertää lammen tälle puolelle , jossa saunmökki , puutarha ja puucee...

Lisätty: 31.08.2009 - 13:52

;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:29

Näkyy pensasaita, omenapuita,luumupuu,pihakeinu,pöytä, tuolit,paljon kukkia, erilaisia ja nyt näkyy olevan toinen kissoistakin siellä pihalla kattelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:43

Viereisessä joessa on useita koskia. Harvinaisuutena joessa asustaa talvella myös koskikara. Lähes kaikki kosket ovat padottuja. Niillä ei kuitenkaan tehdä voimakkaan vedenpinnan tai virtaaman säännöstelyä. Metsät ovat tyypillisesti tuoreita ja reheviä lehtomaisia, sekä koivuvaltaisia sekametsiä. Kallioharjanteilla ja harjuilla on pääosin komeita männiköitä. Mäellä on edelleen kasvillisuuden seassa linnoitusrakenteita valleineen ja hautoineen. Pihapiirissä on omenapuita ja muita viherkasveja. Terassilla on grilli ja pöydät tuoleineen. Koristeena on kesäisin myös silkkipuita. Pensashanhikkiaita kiertää tontin ympärillä. Koristeina on kaksi suihkulähdettä, sekä bamukehikoiden keskellä venetsialyhtyjä, joihin laitan iltaisin tuikut palamaan. Eupihalla on puinen ristikkoaita, jonka juuresta kasvaa ruusupapuköynnöksiä vyyhtenä ylettyen aina räystään alareunaan asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 13:57

Puita,puita,puita ja palanen taivasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 14:07

Muutama kerrostalo, paljon erilaisia puita, kauhea vesisade, eipä siis paljon muuta näy. Kaikki menneet koloihinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:09

Kuusia , mäntyjä, iso koivu ja palanen taivasta. Koivussa on keltaisia lehtiä ja tuuli riepottelee sen oksia vimmatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 14:44

Minulla on salainen puutarha, sitä en yleiseen jakeluun laita. : ) Kiitos vain kysymästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 20:19

Pelkkiä puita, joskus pari oravaa kisailee mutta metsää näkyy olohuoneesta ja sen edessä olevalta parvekkeelta.