Oli aikaisemmin talvella kysely, mustat silmänaluset, meitä on nyt 4 sukupolvea joilla on vasemman silmänalunen sinertävä .

Vanhin 74 v, 52 v 30 v ja 9 kk ja meillä kaikilla alenevassa polvessa on vasemman silmän alunen tumma ja vähemmän oikea myös, tarjottiin huonoa elämää ja alkoholia joista voi johtua, eikä siihen oikein mitään selkoa saanut, mutta kyselen vielä jos joku tietäisi mikä sen aiheuttaa ja onko se jotenkin muuten häivytettävissä kuin esim. 9 kk ikäinen Jasmin vauva lopettaisi viinan juonnin ja valvomisen yökaudet.

Avainsanat: mustat silmÄnaluset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 19:55

Uskoisin et kyseessä voimakas verisuonitus, joka on syynä näihin, kulkee ilmeisesti teillä näillä tiedoin suvussa.. tuskin muuten häivytettävissä kuin meikillä, mut vois se Jasmin kyl lopettaa sen viinan juonnin (se varmaan helpompaa hänel), sekä tuon yökaudet kukkumisen, joka varmaan vaikeempaa:D

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 16:47

Ehkä te kaikki olette lisäunen tarpeessa. Kannattaa kokeilla ainakin sitä. Tai sitten sille ei voi mitään. Se täytyy vain hyväksyä.