Onko sinulla yleensä kaikki samaan aikaan finaalissa?

Kuten shampoo,hoitoaine,hammastahna,pyykinpesuaine,tiskiaine,wc-paperi ynm,ynm.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 10:55

Samaan aikaan ne tuppaa loppumaan, kun kaiken aina samaan aikaan ostaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 05:57

hyvä kyssäri, just katsoin et suihkushampoo , hiestenhoiteainen , ovat loppusuoralla, ja jauhot, lisäkeriisi, hillosokeri ovat myös samassa finaalis, jotta kaupaan on mentävä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 06:11

Ei ole, ostan niitä tarjouksista ja olen vähän hamsteri , eli minulla on niitä aina varalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:03

Ei, siittiöistäkin yksi on nopein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 08:04

Näin tahtoo käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:44

Ei ole,pidän huolen siitä,et eivät pääse loppumaan.Huomenna menen ostamaan kampaajaltani shampoota olen sieltä löytänyt hyvän tuotteen ja riittoisan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:41

Ei koskaan, kaikkea on aina yleensä pari ylimääräistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:48

KYLLÄ just noin

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:17

Ei ole, meikit kyllä oin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:47

Ainoa, mikä joskus loppuu, on hammastahna. Ostan niitäkin aina muutaman kerrallaan, mutta silti saattaa käydä niin, että viimeisä puristellaan, ennenkuin muistaa ostaa uuden. Nykyisin olen alkanut tehdä muistilistoja, joihin kirjaan kaikki puutteet. Sekin jo auttaa muistamaan, sillä kauppaanhan en näitä listoja muista ottaa mukaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:25

Ei