Huomenta kakille napsulaisille.Mitä mieltä olet lauseesta:Kaikella on aikansa,paikkansa ja tarkoituksensa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 09:12

Kyllähän tuo lausen paikkansa pitää vaikka joskus ne aika, paikka ja tarkoitus ja niiden tarkoituksenmukaisuus käyvät selville vasta jälkikäteen

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 05:32

kyllä lause pitää paikkansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 06:02

huomenta ... oikein osuva lause, noudatan kyllä, kun on paikka kaikkilla on kakki paikalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:41

Huomenta vaan. Pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 08:03

Huomenta, uskon niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 08:29

Kaunista aamuhuomenta. Lause on sit niin osuva ja paikkansa pitävä, kuin vaan voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 09:33

Huomenta hyvää myös sinulle Ramona,lause pitää usein paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:39

Kaikella on aikansa
kaikella on paikkansa
sateet tulevat ajallaan
vain ihminen polkee paikallaan
kiihkona omasta ajastaan
ainoasta tomumajastaan

Lähteet:
www.lapinlahdenlinnut.fi/alb...levat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 10:52

Huomenta, huomenta kaikille. Kyllä se paikkansa näyttää pitävän omien kokemuksieni mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:00

Huomenta kaikille,kunnon fatalistin ajatuksia,kyllä näin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:12

Kyllä tämä on totta. Olen sen huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:17

kiva lausehan tuo on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 14:34

Huomenta tai päivää ! Aikaisinpa olet noussut, minä vasta seitsemältä, lähdin viemään autoa korjattavaksi. Äitini sanoo aina: se tulee mikä on tullakseen . Näin se on, ei mitään kannata kauheasti väkipakolla vääntää, jos ei tule niin olkoon tulematta, pättee moneen asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:24

Näin kristillinen usko opettaa.