Mikäli ette itse vastaa niin seuraatteko kysymyksiin toisten Napsulaisten vastauksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 10:37

Nytkin on ollut monta kysymystä missä on ollut ihan sama vastaus jonka olisin itse laittanut joten olen jättänyt vastaamatta, turha samaa on laittaa kymmentä kertaa ellei kyse ole puhtaasti mielipideasiasta. Oudoissa ja omituisissa tapauksissa en avaa koko kysymystä.

Kysyjän kommentti

Näinhän se menee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 02:01

Kyl mie ainaki seuraan. Joskus on ollu sellasia kysymyksiä, mistä ei mittää tiedä ja jotka kenties kiinnostavat ja niiden vastauksia oon seurannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 02:11

Silloin tällöin, mutta vastailen aina kun ehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 03:50

Vastaan aina kun kykenen,erään anonyymin älyvapaisiin kysymyksiin en loppupeleissä enää viittinyt ottaa kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 06:04

pyrin vastaamaan jos on jotain tietoa kyssäriin, mutta kyllä niitä vielä jälkeenkinpäin lueskelen, mitä ovat muut vastailleet.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 06:05

Kyllä joidenkin kysyjien ja varsinkin Timpan kysymysten vastaukset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:20

tosi harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 08:02

Tulee niitä silmäiltyä ja vaikka jätänkin muutamiin vastaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 09:34

Seuraan toisten vastauksia,jos en itse osaa vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:38

Tiettyjen henkilöiden vastauksia tulee seurattua tarkemmin tai jos on mielenkiintoinen kysymys, niin joskus jopa pari päivää siihen annettuja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.08.2009 - 10:49

Seuraan kaikkien kysymysten vastauksia. Varsinkin mielipidekysymysten kohdalla kirjo on niin monipuolinen ja useimmiten hauskakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:03

Mitäpäs edellisiin lisäämään,kaikki samaa mielipuolta mun kanssa tai minä heidän kanssaan :-),joskus vilkaisen,vastaan itse myös jos kykenen sanomaan enempi kuin kyllä,en,ei yms.yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:06

En koskaan, vastaukseni tulee ns. Intuition varassa, enkä koskaan edes ajattele että vastaisin toisten kysymyksiä mukaellen, enkä edes vastaa joka kysymykseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:34

Minä vastaan kyllä itse niin mitä mieltä olen asioista. En pyri matkimaan toisten vastauksia. Minulla on joskus vaikeuksia vastata kysymyksiin silloin jätän mieluimmin vastaamtta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:18

Kyllä seuraan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 21:53

En ole vastaillu kaikkiin esitettyihin kyssäreihin ja toivon et kysyjä ei ota sitä loukkauksena (sitä se ei todellakaan ole), mut sillon tuntuu just, et niin monet on jos vastannu, kuten olisin itekin vastannu, mielipidejutskat sit erikseen.., luen kyllä tääl ahkerasti kaikki kysymykset ja vastaukset (vaikkette sitä sielt nääkään) ja viel ainakin useita päiviä aiemminkin kysytyt/vastatut, josko jotain uutta mulle ja näin muitten kysymysten/vastausten kautta opin tuntemaan vielä enemmän teittii napsulaisii... vaik en ite nuihin /kysymyksiin/vastauksiin ois osallistunutkaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 00:25

Kyllä katson mitä viisaat..vastaa,kun en itse osaa..