Alemmasta kyssäristä tuli mieleen,että mitäs sarjoja te Napsulaiset seuraatte?

Itse katson vaihtelevalla menestyksellä Kauniita ja Rohkeita ja Salattuja Elämiä,mutta seuraamalla seuraan Täydellisiä Naisia ja Karjalan kunnailla jahka molemmat taasen alkavat tälle syksyä.Sydänjää oli myös yksi suosikeistani :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 06:53

Armeijassa vuosina 1 ja 2 sain tarpeekseni, meillä oli hienot rynnäkkökivärit mutta taisteluharjoituksissa jouduimme huutamaan sarja. Ei nääs ollut räkäpäitä mitä mitä olismme ampuneet.
Joten olkoon sarjat katsomatta.

Kysyjän kommentti

Tämä oli mielenkiintoinen vastaus :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 23:51

Tulee ilmi monen napsulaisen profiilissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 23:54

Dr. Housea seuraan, ja kotimaista Diiliä alan seuraamaan kunhan se alkaa. Emmerdalea pitää myös katsoa. C.S.I on myös listallani, sekä Todistettavasti syyllinen. Ehkä jotain muutakin, vaan ei nyt juuri muistu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 23:55

Pienitalo preerialla Ja Sydammen asialla Muut tasapaksua pa..---.kaa mahtuu 25 tusinaan. Sarronin perhe sarjaa vihasin vaikka vaan kuulin sen mälätyksen onneksi loppui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 00:01

Sydämmen asialla sarjaa tulee seurattua, 60-luvun meininkiä ja hienoja autoja. Nyt menee kyllä pisteet, mutta Kauniita ja Rohkeita ja Salattuja Elämiä en voi sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.08.2009 - 00:12

K & R, S E, kuten sinäkin. Sitten olen seurannut tiiviisti Serranoja jotka nyt loppuivatkin, sekä myöskin Eas tEndersiä, se jää tauolle. Ja iki-ihanaa Emmerdalea. 24, ja niitä on paljon muitakin, mutta nuo nyt tähän hätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 02:13

Kotikatua seuraan talvis aikaan. Mutta salkkarit ja kauniit ovat jääneet kokonaan jäähylle. Ja varsinkin nyt kesäaikana en ole pahemmin jaksanut seurailla koko telkkaa olleskaan. Tuntuu että on ollut paljon muuta puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 06:08

nyt just on jäänyt kakki sarjat paitsi lemmenviemää katsomati, mutta kun talvi tulee niin kotikatu, salkkarit, ne ainakin ja alkaa sieltä taas uusiakin sitten syksyllä, et katsotaan mikä niistä uppoaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 07:21

salkkarit, kaunarit, ja kohta alkaa selviytyjät ja rakkauden anatomiaa, jos vielä palaa tauolta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:34

Varmaan kotikatu on ainoa sarjaksi laskettava ja sitäkin erittäin satunnaisesti nykyään.
Mutta jääkiekon sm-sarjaa kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 11:58

Seuraan salkkareita, Housea aina kun tulee, rakkauden anatomiaa, BB:tä, Gossip Girl.. katon ihan likaa tv:tä. O________________o' Heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:18

Lemmen viemäätä, dokumentteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2009 - 03:23

Eduskunnan kyselytuntia.