Kuljetko paljain varpain pitkään syksyllä,jos pitää lämmintä vaikka on syyskuu?

Lisätty: 30.08.2009 - 22:31

Anteeksi Napsut huolimattomuuteni,tarkoitin paljaita varpaita kengissä en tieteskään paljain jaloin!!

Avainsanat: paljaat varpaat jälkeen 1.9?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2009 - 10:13

Eilen viimeksi.
Eikös se ole jo suuri virhe jos tunkee sukan sandaaliin tai crocs kenkään?

Kysyjän kommentti

Tosiaan aika villin näköistä,alkaa ahdistaa ajatus sukista...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 21:42

Kyllä kuljen. Shortsit ja lyhyt hihainen paita päällä. Ikkunat on auki yölläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:43

Ei täällä pääkaupungissa juuri paljain jaloin kuljeta.Rannalla ainoastaan.Ei vielä liian kylmää siihen ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:43

Kyllä kuljen siis ilman sukkia, niin kauan kuin suinkin on mahdollista. Autoillessa ei niin sukkia kaipaakaan, mutta ulkoillessa ja metsäretkillä ne ovat välttämättömät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:44

Sisällä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:46

En kulje edes kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:47

no kaupungissa se onnistu oikein kesälläkään, mutta kun mättähille pääsee tepastelemaan niin hyvin menee lokakuulle näilläkin leveysasteilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:47

Kyllä kyllä sukat "ahistavat" ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:51

en olen niin herkkä jalkapohjista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 21:52

Minun on pieni pakko pitää kenkiä ja sukkia jalassa, varsinkin viileällä ilmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 22:41

kyllä.. käytän edelleen varvassandaaleja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 22:53

Sandaalit jalassa niin kauan kuin ilmoja piisaa ja tietenkin ilman sukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 23:22

Kyllä kuljen niin pitkään kun on mahdollista ilman sukkia.Niiden kanssa ehtii kyllä kikkailla pitkin talvea :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 02:21

Aina kotona. Sukat nakkaan jalkaan vasta kun lähden jonnekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 06:14

Kyllä vaan , olen niin kuumaverinen , inhoan pukea paljon vaatteitani päälle ja sukkia en millään jalkaani laittaisi , minulla on jalat aina kuumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 10:54

Ajattelin jo että ilman kenkiä töihin tai Stockalle...
Periaatteessa käytän sukkia ellei ole todella helle. Työssä se on "lievä vaatimus" mutta siitä voi poiketa kesähelteellä. Sandaaleita en ole Suomessa käyttänyt tänä kesänä kertaakaan ja niihin ei kuulu laittaa sukkia (sitäkin toki näkee...sukat avonaiseissa sandaaleissa, on tosi rumannäköistä. Jotta voi kulkea ilman sukkia jalat täytyy olla hoidetut.
Raajojen verenkierto on vähän huono joten on paras käyttää sukkia siitä syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 31.08.2009 - 13:23

Kuljen, lähes aina kotosalla.