onko teillä ollut netti vaikeuksia tänään.. minut heitti moneksi tunniksi pihalle, nyt taas toimii .. :)

Avainsanat: netti hukassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 20:47

Ainakin IE8-selaimmen perusbugi. Yrittävät selvittää ongelman ydintä kokoajan. Viimeksi perjantaina Microsoftin konsultti laittoi minulle korjaussarjan ajettavaksi testausta varten. Kohta on kuukausi sitä testattu ja ongelma ei ole vielä selvinnyt.

Virus-tai haittaohjelma käymälläsi sivustolla ja aktivoitumalla esim. selaimesi cache-muistiin voi myös heittää sinut pihalle netistä.

Kysyjän kommentti

jotain softei poika laittoi ja en oikein tiedä mitä kaikkea , mutta torjunta ohjelmia kait ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 18:42

pääkaupunkiseudun Elisayhteydet on pelittäneet ihan hyvin koko päivän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 19:27

Aika vähän olen koneella tänäänkin ollut mutta pelannut parin laskun maksamisessa ainakin ihan hyvin. Ja tuntuu aukeavan kaikki muutkin sivut aika vauhdilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:09

Juu kyllä täällä stadissa on skulannut ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 20:28

Ei ole ollut mittään ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:30

Welholla kaapeliyhteyksissä ei moitetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 20:34

Tulin vasta nyt illalla koneelle ja tämä on toiminut nyt ainakin moitteetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:50

Päivällä ei ollut kone auki,nyt pelaa hyvin,meillä on Soneran Laajakaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 21:03

Tänään on pelannut hyvin, mutta eilen aamulla oli pari tuntia etten päässyt nettiin ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 22:50

ei onnneksi .. ja hyvä että toimii taaas :)