Mikä neuvoksi?

Eilisest alkaen on tullu vähä väliä tähä koneelle mainoksia,voita sitä ja tätä, pelaa sitä ja tätä.Äskeki pamahti ruutuu yks mainos ku tulin tänne napsuun.Todella ärsyttävää.Mite ne sais loppumaan? Lähes joka kerta pamahtaa ruutuu joku mainos ku ku vaihtaa sivulta toiselle.

Lisätty: 30.08.2009 - 17:46

Ne mainokset tulee siis muillaki sivuil ollessani,ei pelkästää tääl napsus.

Lisätty: 30.08.2009 - 23:18

Niitä tulee nyt ihan jatkuval syötöl.Punasesta ruksista oon ain ne poistanu.Tiheeseen tahtiin tyrkkää niitä,ei niit enne oo tollee tullu.Menee hermot.Mite ne saa estettyä?

Avainsanat: mainokset bannerit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 20:59

Luvattomien pop-up -ikkunoiden sulkeminen

Tietokoneen näytölle pullahtaa Internetissä seikkaillessa usein pieniä ikkunoita, joissa mainostetaan mitä erilaisimpia asioita. Ruudussa saatetaan myös luvata apua juuri samaisten pop-up -ikkunoiden estämiseen.

Tällaiset ikkunat on varminta sulkea ikkunan oikeassa yläkulmassa olevasta rastista (x). Vaikka nimittäin klikkaisit ikkunassa "no"-nappia, ohjelma voi todellisuudessa tehdä jotain aivan muuta. Tietokoneeseen voidaan esimerkiksi asentaa jokin haittaohjelma.

Useissa Internet-selaimissa voi myös selaimen asetuksista estää pop-up -ikkunoiden näyttämisen tietokoneella. Toisaalta pop-upien estäminen tekee joidenkin pankkipalvelujen tai sähköpostiohjelmien käyttämisen hankalaksi, koska se estää ohjelman toiminnoissa määriteltyjen uusien ikkunoiden avautumisen. Tässä tapauksessa selaimen asetuksissa voi määritellä erikseen, miltä Internet-sivuilta tulevien pop-up -ikkunoiden näyttäminen sallitaan.

Kysyjän kommentti

Ei tunnu mikään auttavan,jatkuval syötöl näytön kokosia mainoksia.Kiitos sinulle parhaiten suuntaa antavasta ja täydentävästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 17:28

Klikkaa ne pois.
Nuo mainokset mahdollistavat tämän toiminnan. Niitä ei ole pakko lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 19:10

Ei vaan meillä, mutta turussa kyllä, he hee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 20:14

Ottaa päähän,kun telkkarista niitä tulee tuutin täydeltä ja samaan aikaan joka kanavalta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 20:29

Jep, ei jaksa sellaista pakkosyöttöä esm netissä tai telkassa. Kaverilla joku ihme ohjelma mikä estää mainokset. itse en jaksa kuitenkaan valittamisesta huolimatta ohjelmaa hommata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 20:33

Ärsyttäviä ne ovat, mutta onneksi ne on helppo sulkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 21:01

Aina välillä sellainen hyppää tähän ruutuun, mutta klikkaus vaan, niin se on pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:29

Harmillista,mutta ovat silti rahoittajia.