Ehdotus / Kysymys ?

Ihmisen musiikkimaku kertoo paljon ihmisestä ja toisimmehan olemme täällä tutustumassa. Joten säännöt olisivat seuraavat. Napsu musa visaan jokainen saisi laittaa 2 kappaletta siis linkkiä tänne, kiirettä ei ole sillä visa kestää niin kauan kuin kysymys sulkeutuu. Muistuttaisin linkillä vaikka 2 päivän välein että mahdollisimman moni tietäisi Napsu musa visa on edelleen voimassa. Sitten julkaisisin tulokset siis kappaleet täällä. SITTEN vasta rupeaisimme äänestämään siis antamaan pisteitä kappaleillemme. Kysyn? nyt ensin teidän mielipidettänne Ennen kuin edetään mihinkään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 12:55

Juu,minusta tuntuu liian monimutkikkaalta systeemiltä kaikkinensa pisteytystä yms.yms.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2009 - 10:04

Miksikäs ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:11

Kyll´miullekin passaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 10:23

Ei ihmeemmin innosta, kun olen tuon musiikin suhteen ihan ulkona. Kuuntelen vain ihan satunnaisesti. En tunne kipaleita, en artisteja, paitsi ikivanhoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:25

käy mulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:07

Mikä jottei :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:29

joo-o mut mää en ossaa linkittää mittää, mut voin laittaa kyl hetikin parin piisin nimee jos tahot....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:50

Minä en kait sitten voi osallistua, kun en tunne kuin muutaman kappaleen, koska harrastukseni ei ole pop-musiikin kuunteleminen. Mutta pitäkää te muut sellainen visailu, sehän yhdistää mukavasti napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 13:07

Tuosta musiikkimausta sen verran. Itselläni on niin laaja maku etten voi kahta ylitse nostaa. Muusiikkimaku riippuu ihmisellä tilanteen mukaan, joskus tykkään ihan rauhallisesta musiikista esim. klassisesta. Hilpeällä päällä ollessaan kaipaa jotain huumorimusiikkia. Ravintolaan lähtiessä taas tanssimusiikkia. Jos kertoisi jonkun artistin nimen niin joku voi ajatella asian ei hyväksi.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:35

Jep, kuulostaa ihan kivalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 17:49

Ihan jees !!:O Kunhan vaan sitte kerrot vielä uudestaan hyvin selkeästi meikäläiselle blondille, että miten pisteytys ym sujuu... Nyt sen linkityksen kyllä osaan, että sillee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 19:27

Okei

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.08.2009 - 19:55

Hyvä juttu. Mulla vain on erilainen musiikkimaku ja kaikkia kappaleita joita haluasin laittaa tänne ei edes löyty tuubista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:14

Toimi niin , jos siltä tuntuu.