Tuleeko teillä koskaan niska-hartiaseutu kipeeks paljosta tietokoneella näpyttelystä/napsuttelusta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 23:33

Tulee todella paljon..välillä tuntuu pakko lopettaa..mutta kun tulee ihania kysymysiä ei voi..pitää välillä kättä lepuuttaa..vaikka tuntuu että ei enään jaksa..napsu antaa ihmeelistä voimaa..ja iloa mieleen..ja elämään..Kysyn vaan miten tylsää olisi elämä ilman napsua??

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 23:18

tulee .. on koko ajan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 23:40

Myös täälläkin. Mutta se tulee muissakin jutuissa. En anna sen vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 23:50

se on asennosta kiinni, kun mukavasti röhnöttää sohvalla niin ei niskat kipeenny

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2009 - 09:58

Joskus tuli, mutta istun tätä nykyä tän koneen ääressä niin paljon, etteivät kipeydy enää. Tottumus taitaa olla tässäkin avuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 09:59

Kyllä ja silmät rasittuvat myös. Tietokoneruudun tuijottelu lähietäisyydeltä ei ole silmille hyväksi. Ergonomisesti hyviä näyttöjä ja tietokonepöytiä toki on, jos viitsisi niitä kotiinsa laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:14

Varsinkin hartiat kipeytyvät ja silmät rasittuvat vaikka en tässä jatkuvasti istukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 10:49

Tietokoneeni yhteys on TODELLA hidas - ainoa hyöty siitä on se, että esim. Napsun yhden vastauksen avautumista odotellessa ehtii tehdä monta olanpyöritystä, ennen seuraavan näytölle ilmaantumista venyttää kädet oikein ylös ja niin edelleen. Oltuani tunnin koneella olen ehtinyt jumpata riittävästi sen päivän tarpeisiin, joten niska-hartiaseutuni pysyy kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 11:49

Tuli,kun olin "konetöissä",mutta olen oppinut niskahartia-jumppaa,koskaan ei Soinnun tapaan jumppaa liikaa.Hyvä vinkki,kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 13:51

kyllä tosiaan välillä tulee.Pitää välillä jumpata niska lihaksia ,että jaksaa istua ja näppäillä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:38

Harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:07

Toistaiseksi ei.