Ostatteko ostoksenne tarjouksista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 18:55

Aina kun tarve ja tarjous sopivasti kohtaavat toisensa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2009 - 18:54

Kyllä yleensä ostetaan paljon tarjouksesta ruokaa sekä vaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:03

Jos on tarjouksessa En "juokse" tarjousten perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:07

Kyllä ostan. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:24

kun kohdalle sattuu niin silloin tartun herkästi tarjoustuotteeseen, joissakin asioissa laatuvaatimukseni ovat esteenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.08.2009 - 19:32

Aika paljon ostan tarjoustuotteita. Ja niitä on jatkuvasti meidän kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 19:55

Mahdollisimman paljon käytän tarjouksia hyväkseni sekä myös kaupan "halvennusosastoa" eli elintarvikkeita kun myydään juuri ennen viimeistä myyntipäivää edullisemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 19:56

Ruokatarjouksia ostan, kunhan alennus ei liity siihen, että tuote menee pilalle seuraavana päivänä, enkä silloin osta jos en tarvitse sitä. Silkkaa tuhlausta se silloin olisi vaikka onkin tavallista halvempi hinta.

Vaatetarjouksia käytän mahdollisimman paljon hyväksi. Alennusmyynneistä saattaa löytää yllättäviäkin löytöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 20:07

Ruoka tarjouksia,kahvitarjouksia käytän hyväkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 20:52

Kyllä aika paljon, ainakin ruokatarvikkeissa. Tässä elokuussa ostin uuden kännykän jossa on kaikki hienoudet, hintakin oli vaan 9 euroa tarjouksessa (Nokian puhelin) 3120 classic)

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 22:03

Kyllä ostan ruoka tarjouksia..ja tänään kun menin Euromarkettiin oli kaikki kesävaatteet 3e kappale..kyllä tuli taas uutta kesävaatetta..tosi paljon..toivon mukaan mahtuvat ensi kesänä päälle..mutta kun on Turkin reissu lokakuussa..saan uudet kesävaateet sinne..tosi hyviä löytöjä..kun oli paljon jälellä pienikokoiselle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 23:21

jotkut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 23:57

Koska minulla on aikaa niin tosi paljon ostelen juttuja tarjouksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 00:55

Emme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:21

Tarpeen mukaan, mutta niiden perässä en juokse.
Kohta lähden kauppaan ja tänään on tarkoitus tehdä jauhelihakastiketta ja jos jauheliha on kaupassa -30% niin totta kai ostan sellaisen rasian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 12:40

Satunnaisesti,mutta en laukkaa niiden mukaan.Torilla ja halllissa ei ole tarjouksia,mutta ostan sieltä mieluummin kuin suurliikkeiden kaupoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.08.2009 - 16:42

Välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 21:21

Aika usein, varsinkin ruokia oranssilla lapulla. Siinä säästää kmmasti, sillä jotain ruokaahan sitä on syötävä. Vaatteitakin ostan usein sellaiselta rekiltä, jossa on alennusmyynti menossa. Nuukailemalla saa sitten jotain sellaista hankittua, mitä muuten ei saisi.