Hyvää viikonloppua napsulaisille toivotan ja muistakaa hymyä huuleen ja nauttikaa viikonlopusta , kukin omalla tavallaan , eikös?

tämä nyt tälläinen toteamus, mutta kun pitää olla kyssäri niin siinä nyt on.. nyt metsään lähtee tämä siby kahden kisulin kanssa , jotka toivottavasti pitää kyyt loitolla ... heips , nähdään huomenissa jos vieraat ovat lähteneet , eikä uusia ole tullut tilalle.. :)

Avainsanat: hyvää viikonloppua kakkille yhtäpaljon kullekkin.. !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 12:05

Toivotan hyvää viikonloppua sinulle, minulle tulee aamupäivällä 3 pikkuihmistä huomenna ja pyhänä heille postimerkin pyllyyn laitan ja koteihinsa lähetän, Suomen ainoata sirkusta katselemme huomenna klo 13.00 ja mamma on luvannut heille tortilloja tehdä , saan siitä pojoja kun sanovat : Mamma sää olet maailman paras, samaa kommenttia tulee pizzasta myös , kiitos ja lasten silmät ovat minulle taas niitä itkun hetkiä onnesta.

Kysyjän kommentti

tuonne sirkukseen olis tehnyt minunkin mieli, siellä kun oli kisuleitakin...mutta pikkumies ei nyt tulutkaan mummilaan, hän kun asuu kaukana ja oli muuta hommaa .. no joskus sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 12:06

pitäkää hauskaa! itellä ei oo mitään erikoisia suunnitelmia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:19

Hyvä! Erinomainen ja rohkea kysymys. Pääset hyvin antsaitsemallesi viikonloppu vapaalle. Aurinkoista viikon vaihdetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:30

Hyvää viikonloppua sinullekin.
Kuten varmaan muistat, kisut karkottavat karhutkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:33

Oikein mukavata viikonloppua kaikille napsulaisille miunki puolesta. Mietittiin tässä kaverin kanssa, että mentäskö karaokea laulamaan lauantaina. Muita suunnitelmia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 12:40

Kiitos, sinulle myös. Olitkin muotoillut asiasi hyvin. Ei voi kukaan naputtaa etteikö olisi ollut kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:48

Samoin sinulle, oikein hyvät vkonloput

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:21

Hyvää viikon loppua sinulle ja kaikille napsulaisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:10

Hyvää viikonloppua koko napsujoukolle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 18:44

Hyvää viikonloppua sibylle ja kaikille muille napsuttajille ! Huomenna muutan äidin tavaroita Helsingistä ensin tänne ja ensi viikolla muualle, tänne tulee perheitä, en vielä tiedä, ketkä kaikki tulevat, mutta jotkut ainakin, sunnuntaina ei mitään erikoista, perhe-elämää suvun kanssa täällä maalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:25

Hyvää viikonloppua sinullekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 22:57

Kivaa viikonloppua sinulle..Kirjoit ihanasti..miksi pitäisi aina olla kysymys..Kiva kertomus..se oli niin mukava..eikös??sillonhan tavallaan kysyit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:08

Minäkin palasin jo mökiltä ja toivotan oikein mukavaa loppuviikkoa niin kysyjälle itselleen kuin kaikille muillekin napsulaisille.