Napsulainen! Oletko vain kysymysten arvostelija napsussa, joka ei itse uskalla kysyä mitään? Uskallatko edes vastata tähän?

Muutamat ovat hiiren hiljaa ja seuraavat koloistaan tapahtumia, vain etsiäkseen sopivaa kohdetta arvosteluilleen. Itse ei sitten uskalleta mitään kysyäkkään.

Lisätty: 28.08.2009 - 12:22

Hyvä Papiti! Mitä en tiedä, sitä en tarvitse tietääkkään. Täysin samaa mieltä kanssasi.
Kyselen siis sellaisia, mitä arvelen, että muut eivät tiedä.

Lisätty: 28.08.2009 - 15:07

Samaa mieltä Matvein ja hurjattan kanssa. Tarkoitin myös vastausten arvostelijoita kysymykselläni, se vain jäi siitä pois.

Huomaan, että näitä kysymykselläni tarkoittamiani ihmisiä ei näy mailla eikä palstoilla. Hiiret hyppivätkin nyt pöydällä, kun kissat eivät ole paikalla. Osat ovat siis vaihtuneet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 14:04

En ole mielestäni arvostellut täällä kysyjiä enkä vastaajia. Minusta se ei kuulu Napsuun. Suomi24-palstoilla sitä on sitten enemmän kuin tarpeeksi. Jos me täällä alamme arvostella toistemme ksymyksiä ja vastauksia varsinkin negatiiviseen sävyyn, niin eipä paljon huvita enää napsutella. Minäkin olen saanut oman osani arvosteluista, enkä sen jälkeen uskalla vastata yhtä avoimesti kuin aikaisemmin. Täällä Napsussakin tulkitaan vastaukset muuksi kuin miksi ne on tarkoitettu, ja sitten ollaan kuvittelemassa toisista kaikenlaista, jopa kadehtimassa toisten elämäntilanteita, vaikka ei tiedetä toisesta yhtään mitään.
Kysynyt olen asiaa ja asian vierestä arvuutellut, kompaillut, udellut, pyytänyt apua ym. kaikkea päähäni pälkähtänyttä. Mutta ymmärrän toisaalta sen, että ei uskalleta kysyä mitään. Jonkinlaista arkuutta sekin on, eikä sille voi mitään. Annetaan kaikkien kukkien kukkia !

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä minäkin, ei kuulu Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 11:35

Mää en ainaskaan arvostele,vaan kyselen,vaikka laiskahkosti ja uskallan vastata;mut nyt pitääs jatkaa imurointia,muuten ei tuu mistään mittään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:36

Onko täällä joku arvostellu jotai kysymyksiä?? Minä esim. tykkään vastailla mua kiinnostaviin kysymyksiin. Kysyn kysymyksiä sitten kun on jotai kysyttävää. Ei täällä missään säännöissä lue et on joku määrätty määrä kysymyksiä tehtävä jossain ajassa. Onko siinä jotai väärää jos pelkästään vastailee eikä kysele??? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:38

uskallan vastata ja kysyäkin mutta en arvostella:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:48

mä uskallan mitä vaan täältä kolostani,mutta en nyt tahtois ketään loukata mitenkään ja arvostella ainakaan , mutta kyllä joskus sanon ...plääh ... noille anonyymeile , mutta he varmaankin antavat sen minulle anteeksi, eikös vaan anonyymit ollaan kavereita jookos ? no meitä tänne napsulandiaan mahtuu monen moistia kulkijaa ja yritetään vaan sovussa olla... tässä jokainen omalla tyylillään t. tämä lyyli... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 11:56

Mitä hemmetin pelkäämistä täällä on?Joskus on todella typeriä kysymyksiä(provojako lienee).Joskus on ihan asiallisia ja mielenkiintoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:06

kyllä mä kysyn jos keksin jonkun kysymyksen :) ja uskalsin vastata tähän ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:18

Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on?
Minähän en arvostele toisten kysymyksiä.
Mitä minun itse tarvitsisi kysyä? Mitä minä en tiedä, sitä ei tarvitsekaan tietää. ;-)))
Kyselen siis sellaisia, mitä arvelen, että muut eivät tiedä. =)))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:32

Napsun haku sivulla on teksti;
Etkö löydä hakemaasi tietoa?
Kysy muilta Napsun käyttäjiltä!

Minulla ei ole noita naisten vaivoja joihin täytyisi kysellä neuvoja?
Olen koettanut hakea kysyjille tiedon lähteen, saahan siitä 5 p.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 12:36

Minä en pahemmin arvostele ketään, ellei ole ihan pakko. Ja siihen mihin nyt tölväisit, eli kysymättömyyteeni on pätevä syy. Minulla ei yksinkertaisesti ole mitään kysyttävää. Mutta vastata haluan ja vastailen niin kauan kuin esim. ylläpito kieltää. Missään ei lue, että on kysyttävä jotain. Oletan sen olevan silloin vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:37

Mie en ookkaa mittää vielä tiältä kysynykkää, vastaillu vaa, ku siitä enemmän tykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 12:38

Olen pitkälti samaa mieltä Onttopohjaoy:n kanssa.
"Kysymysten arvostelejoiden" lisäksi löytyy myös "vastausten arvostelijoita". Se on minusta hyvin kummallista, mikäli ei nyt joku anna vastauksessaan ihan kiistatta vääriä tai virheellisiä tietoja, mielipiteensä pitää saada sanoa vapaasti.
Itse kyselen lähinnä silloin, kun on jotain sellaista kysyttävää, minkä voisi kuvitella aiheuttavan keskustelua, tai sitten haluaisin vain saada vastauksen johonkin mieltäni askarruttavaan ongelmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 13:49

En mie mikään arvostelelija ole, ihan huvin ja ilon vuoksi vastailen täällä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 14:38

En arvostele muiden kysymyksiä vaan vastailen innolla niihin aina kun on aikaa. Teen paljon myös omia kysymyksiäni ja vaikka tuntuu usein, että oma kysymys on ihan hölmö, niin kummasti siihen vaan tulee kunnollisia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:32

Kyllä kysyä uskallan, ja kyselenkin silloin kun jotain järkevää kysyttävää keksin. Enimmäkseen vastailen, ja aikaa kulutan napsussa. Ja täällä olenkin aina silloin kun ehdin. Tosin nyt on tullut viikkojen katkoksia. Mutta olen mukana aina kun ehdin. Ja Onttopohjalle hyvää ja aurinkoista viikonloppua! Ja tervetuloa viettämään kanssamme venetsialaisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:00

Sillon kun tulee mieleen jotakin kysyn...mutta vastailen enemmän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:46

Oon muute kokenu tääl kysymyksen arvostelua.Kerran yhteen kysymykseeni erään vastaus oli arvostelua.Itselläni ei oo tapana arvostella toisten kysymyksiä.Jos joku kysymys on jonkun mielestä tyhmä tai kuvittelee,et kysyjä on tyhmä ku kysyy yksinkertasta asiaa ni sellasee kysymyksee voi jättää vastaamatta.Kaikki ei oo mitää neropatteja,jokaisen aivot toimii eri tavalla.Ite vastailen niihi mihi osaan ja kysyn jos mieleen tulee kysymys.Suurin osa täällä taitaa kuitenkin olla aikuisia ja mielestäni aikuiselta pitäisi tulla asiallinen vastaus,ilman arvostelua.Niiku Hurjatta mainitsiki ni Suomi24 palstal on kypsymätöntä porukkaa ja sielt on turha asiallista vastausta odottaa....Sempä takia kysyn nykyään mielummin täältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.08.2009 - 17:06

En arvostele enkä valitse. Kaikkiin mihin vain kykenen vastaamaan, niin vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2009 - 00:39

Liityin Napsuun kaksi vastausta sitten. Mielestäni tämä on hauska tapa vaihtaa ajatuksia, tuntemuksia ja eletyn elämän kokemuksia. Tarkoitushan ei suinkaan ole arvostella tai mollata ihmisiä - olenko ymmärtänyt väärin?! Jokaisen lähettämä kysymys on tärkeä henkilölle itselleen.
Mukavaa varmasti, että saa vastauksia erilaisista näkökulmista katsottuina. Uskaltauduin vastaamaan tähän kysymykseesi, vaikka en ole keksinyt hyvää kysymystä
- vielä. Olen seurannut tätä palstaa jonkin aikaa ja halusin liittyä saadakseni olla osa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2009 - 18:17

Tykkään vastailla kysymyksiin ja uskallan vastata tähänkin. ^^

Kysyn kyllä kysymyksiä harvemmin. :/