Meneekö joka viikko,olut,siideri tai napsu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 00:23

Napsu silloin kun on aikaa ja miksei sauaolutkin

Kysyjän kommentti

Hyvä sinuakin..kun menee..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 00:08

Ei mene.Olen absolutisti sen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:11

Samoilla mennään kuin ramona. Absolutisti minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:15

Ei mee joka viikko.Hyvi on säilyny oluet jääkaapis kohta jo kuukauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:36

Näin ihmeen 1977 kun gts Finnjet oli uusi, Suomeen päin oli tulossa lihava saksalaismies ja hoki; "Ich bin absolutist" ja molemmissa käsissä oli saman merkkinen litran vodkapullo. Ja hauskaakin näytti olleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:40

eipä nyt ole kirjanpitoa asiasta tullut pidetyksi, mutta eiköhän sitä useimmalle viikolle jotain pientä löydy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:15

Aika harvoin tulee nautiskeltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:20

Todella harvoin otan mitään. En ole absolutisti, mutta menovuodet ovat vain menneet. Seurassa saatan saunaoluen tai siiderin ottaa tai jopa parikin. Itteksein ollessain en ota mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:30

Ei mitään mainituista,mutta viiniä vaihtelevasti,joskus viikottain joskus taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:40

Saunaolut vähintään.
Ruokajuomana on aina joskus viiniä.
Ennen kierrätin saamani konjakit, mutta nykyisin korkkaan niitäkin.
Rahaa noihin ei paljon kulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:13

en juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:32

Saunaolut on saatava, mutta sekin vain vkonloppuisin. Viikolla saunan jälkeen janojuomaksi kelpaa vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:36

Ei mene. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 08:57

Saunan jälkeen maistuu kylmä olut, silloin tällöin siideri ja "napsuttelen" joka päivä. Otan aika harvoin kirkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:07

Joskus viiniä ja harvakseltaan yksi siideri saunan päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:10

Kyllä otan perjantaina yhden siiderin/lonkeron ja lauantaina ehkä kaksi. Mutta ei tule itku jos olen vaikka unohtanu ostaa ne juomat, pystyn elämään asian kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:43

onpas täällä raitista porukkaa:) minä otan kyllä silloin kun tekee mieli, napsun ja oluenkin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:15

Minulla menee kaksi kertaa viikossa kun saunassa käymme lonkero tölkki pieni. Harvemmin napsuja teemme. napsuja saa täällä napsussa jonkun laisia vikka ei humallu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:27

Kyllä tilanne on niin ,että suu nappiin eikä tippakaa!
Parempaakin tekemistä ja juomista on olemassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:39

Välillä joka viikko, sitten saattaa olla useita kuukausia väliä seuraavaan oluseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:00

olut välillä maittaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:11

Pikkutölkki siideriä silloin tällöin, mutta ei joka päivä. Aivan hyvin voisin senkin tavan lopettaa. Oikeastaan omatekemä mustaviinimarjamehu maistuu paremmalle. Taidan siirtyä kokonaan siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:56

Ei toki, mutta nollatoleranssiin ei silti ole mitään syytä.