Tekeekö tiukaa vaateitten sopiminen pääle??Onko kesä tuonut kiloja lisää..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 28.08.2009 - 08:56

Minulle on kesä ollut armollinen. Laihdun koko ajan ja sitä mukaa entiset aina vain isommat vaatteet menevät nyt toisessa järjestyksessä päälleni.

Kysyjän kommentti

Hyvä Ida..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2009 - 00:07

Ei ole tullut yhtään lisää.Liikunnan harrastamisesta vissiin ollut hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:11

Ei tee tiukkaa. Tennis hoikistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:16

Päinvasto,mahtuu sellaset farkutki jo jalkaa mitkä ei aikasemmi mahtunu.Onnistunu pari kiloa puottaa kesän aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:38

samoissa rytkyissä voi jatkaa, ei kiristä edes pipo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:15

Onneksi kesä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:31

Sama täällä,talvesta tippuneet,ovat pysyneet poissa,ihan hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:41

Kuusi, seitsemän kiloa on lähtenyt.
Nykyisin olen varsin timmissä kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 05:27

En myönnä että minä olisin lihonut, kyllä se kaappi on joka minun vaatteeni kutistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:04

Minulle on tainnut tulla pari kiloa lisää..Liikun kyllä paljon,mutta pitäisi tarkemmin katsoa mitä sinne lärviin tunkee...ruoka vaan on niin hyvää..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 07:13

valitettavasti on tuonut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:28

Ei oikeastaan ole tuonut, ihme ja kumma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 08:29

Ei tee tiukkaa, ihan samoissa mitoissa kun kesän alussakin.
Nyt taas kerran syksyn myötä aloitan aktiivisemman liikunnan. Haluan painoa hieman pois !
Kyse ei ole kuin 3 kg tai max 5, joten ei pitäisi tuottaa tuskaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:06

Olen laihtunut jonkin verran, olen liikkunut ahkerasti. En ole kuitenkaan lenkkeillyt vaan kierrellyt eri puolilla "maailmaa" ja siinä tulee hyötyliikuntaa kummasti. En kyllä ole ylipainoinen myöskään mutta painon alenemisesta tulee aina hyvä mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:44

päinvastoin.. olen nyt TYYTYVÄINEN. Olen keväästä saanut pois 8 kg. Nyt olen sopiva. Mahtuu taas entiset vaatteet ja koko 38:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 10:17

No ei kyllä ole tullut kiloja lisää. Onneksi samoissa pysynyt. Vaikka laihempi kyllä silti sais kylläkin olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.08.2009 - 10:35

Ei tullut lisää kiloja kaikesta grillimakkaran syönnistä huolimatta. Eivätkä vaatteet kiristä, kun ovat 18 kiloa suuremmalle ostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:00

ei ole tuonut,laihtunut olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 15:09

Eivät vaatteet ainakaan kovasti kiristä, en ole käynyt vaa'assa , en uskalla. Kesä on sellaista lomafiilisaikaa, ei silloin jaksa olla herkuttelematta. Talvella sitten on siihenkin parempaa aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:19

Laihduin 7kg >> vuosi sitten tiukat vaatteet menee hyvin Ü

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 11:59

Paino on ollut oikeastaan sama koko aikuisiän. Jos tulee kilo tai pari niin pyöräilen sitten hieman pidemmän lenkin seuraavana päivänä ja syön järkevämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 20:09

Painoa tuli reilu 5kg ja näkyy. viime kesänä taas meni toisinpäin. Onneksi vielä mahdun samoihin vaatteisiin.. Niin ja näin. Kyllä sen urheilun vois taas alottaa uudelleen.