Oletko helposti puhutettavissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 22:49

Jos tarkoitit ylipuhattavissa niin en ole. Jos lähestymistä tarkoitit niin aika herkästi.

Kysyjän kommentti

Ylipuhuttavissa tarkoitin.Sinä sen tasusit.Esitin kai asiani epäselvästi.Minä itse en ole puhutettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 22:42

Hmmm,mitä mahdat tarkoittaa?Vieraiden puhutettavissa,tai kohtaamisessa puhutettavissa?Juu,kyllä olen helposti lähestyttävissä ja puhutettavissa,kuuntelen ja vastaan,auliisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:43

Lapsena oli suorastaa puheripuli ja murrosikä ei ollut vaikea,mutta juttu ei oikein luistanut kun kavareiden kanssa.Nykyisin kyllä puhetta teettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:44

Tarkoitatko yllytettävissä? Olen yllytyshullu tiettyyn pisteeseen.
Kaikki repäisevät ideat ovat tervetulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:55

enköhän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 23:24

Onko tuo sama kuin poliisien sanonta käskytettävissä? On siinäkin sanonta?
60-luvun alussa Helsinkiin tultuani Hakaniemen torin laidalla kaverini tapasi tutun ja jäi vaihtamaan muutaman sanan. Pysähtyi maija kohdalle ja ämyreistä tuli "Hajaantukaa"!
Täytyi katsoa ympärille oliko jossakin suurempi torikokous? Ei näkynyt olleen ja tuli poliisien ämyreistä, "eikö sana tehoa"? Läksin kävelemään niin ne kaksi jäljelle jäänyttä saivat jatkaa palaveriaan.
Jos tuollaista tarkoitat niin olen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 23:24

Kuka yrittää puhuttaa on aika ratkaiseva tekijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 23:28

Kyllähän se kieli kalkattaa aika ahkerasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:21

Aika hiljane kaveri oon tuntemattomille,mut kyl mie puhun jos toine alottaa keskustelun ja aihe on sellane joho jotai osaan sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 00:25

Aika herkäsi tuo lähtee soljumaan, kun alkuun pääsee.........parantaa, kuin sika juoksuaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:20

Olen sosiaalinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 05:41

Kyllä minä olen, olen niin vilkas ja avoin uusille tuttavuuksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.08.2009 - 14:02

no suht helposti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 23:27

Toi on sanoisinko kahdenkauppa.Se että toinen on kova puhumaan voi saada taas toisen lannistumaan ja kuuntelijan rooliin.Pitäs osata kuunnellakin jos tulla toimeen sosiaalisesti positiivisella tasolla.