tänään en kerinnyt tänne aiemmin. Oli pesukoneen osto,entinen hajosi. Onko teille käynyt näin?

Avainsanat: pesukone hajosi tänään käytiin ostamassa uusi kone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 16:23

Tottahan nyt tähän mennessä on ehtinyt sitäkin tapahtua. On hajonnut ja on palanut, joten monta konetta on jo saanut tai joutunut ostamaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta. Joo kyllä uskon että pyykin pesukoneita sinulla on ollut ja mennyt. Tämä meillä on nyt neljäs kone.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 16:21

Olipa harmillista ! Pesukone on talouden tärkein kone, joten ei sitä ilman voi olla. Meillä ei muistaakseni ole totaalisesti koskaan kone hajonnut, ainoastaan mennyt epäkuntoon ja niitä on sitten korjailtu. Kunnes on hankittu uusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:26

no ei ole Napsun olemassaolon aikana tapahtunut, edellinen pesukone hajosi jo seitsemän vuotta sitten, rumpu repesi kesken linkouksen, ja sekin meni valmistus/materiaali vikana takuun piikkiin vaikka kone oli jo lähes kymmenvuotias Siemens

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:33

Meillä sanonut sopimuksen irti ja tätä kautta pitänt hankkia uusi,nykyinen ja entinen Electrolux,edestä täytettävä,samoin kuin astianpesukonekin(siis merkki),molemmat vanhempia kuin Napsu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 16:37

Ei ole pesukoneen osto häirinnyt napsuun tuloa. Toivottavasti ei tämän sanomani jälkeen häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:35

Aina välillä tulee..milloin mitäkin esteitä,että ei ennätä napsuun..silloin on napsussa kun on aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:36

Ei ole vielä käynyt ainakaan