Käytätkö koskaan hattua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 15:49

Tänään viimeksi, pidin pipoa päässä, taistelen flunssaa vastaan. Luulen että sekin auttoi. Koska pääni on ihan klani, niin sitä paleleekin herkästi, joten käytän usein päähineitä, hattujakin, mutta yleensä pipoa. Hattua käytän häissä ja hautajaisissa, oikeastaan en muulloin. Tulee niin tätimäinen olo, ja minähän en ole tätimäinen, vaan mieleltäni nuori isoäiti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 15:28

Kyllä käytin kesällä hattua kun oli auringossa pitkän ajan. Sit talvella käytän joko hattua tai sit neule pantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:37

Ainoastaan talvella baskeria tai pipoa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:43

no pipoa talvisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:47

Talvella minä turkis hattua käytän ja kesällä jos häihin menen niin minulla on sitä varten pieni hattu .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:50

lämpötilan ollessa pakkasen puolella, yleensä en muuten

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 15:54

En käytä, paitsi metsässä hyttyshattua hirvikärpästen takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:07

Lippalakki täytyy olla silmälasien sateensuojana, ei sitä koskaan tiedä koska se kuuro yllättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 16:20

Metsässä lippistä kesällä, kun hiukset tahtoo jäädä jokaiseen puun oksaan kiinni. Pipoa talvella. Muut hatut saa puolestani hapantua vaatekaapin hyllyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 17:06

Meinasin sanoa,etten koskaan,mutta metsässä ja tosi riennoissa lippis on kätsy,saapi poninhännän reiästä ulos.Hattuhattua emme suostuneet kummatkaan "anopit"pistämään päähän häissä,joten...pipo joskus talvella,kun tuntuu viluselta,muulloin tuntuu ahistavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 17:07

Onttopohjaoy:n lippalakkia kesällä ulkona pelatessa estämään auringonvalon häikäisyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 17:44

Käytän. ^^ Talvella pipoa ja muina vuoden aikoina joinakin päivinä pidän lierihatun tyyppistä (alla kuva.)

www2.stuntman.fi/putiikki/im.../70142.jpg

Nyt on kyllä jäänyt pitämättä. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 18:57

en käytä. en osaa käyttää, talvisinkin pipot kiristävät ja kutittavat. huppua käytän mielummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 19:13

Talvisin pipo päässä. Puumetsässä lippalakki. Töissä leipurinhattu.
Muuten en ole hattu ihminen, mitä se nyt sit tarkoittaakaan . . . =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 20:18

En käytä, mutta Lapista ajattelin ostaa sellaisen lierihatun ja lähteä huuhtomaan kultaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:24

Talvella käytän hattua ja syksyllä baskeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:36

Talvella korkeintaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 21:44

Kyllä sysyllä pyöräillessä..ja talvella pakkasessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:51

Kyllä sään mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 09:24

Lippalakkia päivittäin. Pipa talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2009 - 00:24

Silloin kun lomailen lämpimissä maissa käyttäisin mielelläni jonkinlaista hattua.En vain ole vielä löytänyt oikein sopivaa.Etsin jotain vastaavaa kuin miehillä on tää panamahattu, mutta leveälierisempi ja naisellisempi.Olen vain niin laiska shoppailemaan lomilla, kyllä niitä varmasti tuolla maailmalla olis tarjolla.Miehelläni on kyllä talvisaikaankin hattu, sellanen rentoretro ja sopii sille ihan luontevasti.Noi pääasiat on on aina vähän hankalia.Ois kyllä kiva löytää se oma päähine.Toki lenkille pistetään pipo päähän.Kotomaassa toi hattu on vähän hankala kun tuulee jne.No miehellä se peittää kaljua paleltumasta...