Laita parhaaksi katsomaasi järjestykseen.

Kun tulet töistä/koulusta kotiin, niin missä järjestyksessä tekisit seuraavat asiat:

Päivän nollaus (tässä yhtyedessä noin 30-60min totaali vapaa tahto tehdä mitä vaan ilman huolia ja paineita), päiväunet (n. 15min), ulkoilu, läksyt/kotin tuodut työt,

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 19:16

Teen ihan fiilari pohjalta ja päikkäreitä en nuku koskaan. Yöt on nukkumista varten.
Päikkärit voin ottaa siinätapauksessa, että on monta yötä nukkunut tosi huonosti tai sit kun mie oon kipee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 14:41

Ainoa mikä minulle tuosta passaa on tuo totaalinen vapaa tahto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:11

Minulla ei mitään säännöllisyytä noissa asioissa.Teen siinä järjestyksessä,mikä milloinkin hyvältä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:45

päivän nollaus (oleminen koneella, syöminen jne) , sitten urheilu ja sit läksyt.. (joskus läksyt heti koulun jälkeen) ..ei päiväunia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:53

Aikoinaan työmatkani varrella oli kirppari. Siellä nollasin kaiken. Sitten kaupan kautta kotiin, siinä tuli sitä liikuntaa, kotitöitä ja lepoa loppuilta. Muuta en jaksanutkaan. Nyt ei ole enää aikatauluja, ihanaa !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 16:14

Läksyt tai kotityöt, ulkoilu, totaali vapaa. Päiväunet ei kuulu kuviooni. Ne voisin yhdistää vaikka sitten yöuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:49

Työt jatkuvat kotona, vesilasi - ehkä jotain suuhun- koneelle - kaadun vaakatasoon ja nukahdan jottain 23.00 - herään ja kello jo puoliyö - kiroilen, kun tiedän, että uni ei tule heti uudestaan - valvon ja kelaan työni uudestaan - nukkumaan ja aamulla tarkistan kaiken. Lähtö töihin yleensä aamu 8-9 välillä ja kotiintulo jotain 19 - 20.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 18:51

kotiin tuodut työt, päikkärit, ulkoilu ja päivän nollaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:38

Eri päivänä eri järjestyksessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:04

Miten milloinkin mieli tekee tehdä..niin sillälailla...