Puhutko,tai peräti käveletkö unissasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 15:51

En tietääkseni,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 13:23

Joskus kanssanukkuja on sanonut,että puhua posmennan unissani ja mitään selvää ei saa.Kävellyt en ole tiettävästi koskaan unissani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:23

En tee kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:26

Saatan höperehtää jotain unissani,mutta en lähde kävelemään,enkä järjestelemään tauluja seinillä,kuten yks tuttu tapas tehdä nuoruudessaan;aamulla oli huushollin taulut uudessa ordningissa!
Saattaa tulla selvääkin tekstiä :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:26

en tietääkseni nykyään, joskus murrosiässä pidin pitkiä puheita ja sain pilkkanimen 'unisaarnaaja'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 13:39

Penskana kävelin paljonkin unissani, mutta en tietääkseni nykyisin. Joskus herään omaan höpötykseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:56

Pienenä puhelin, nyt on puhelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 14:32

Kyllä minä kuulemma jotakin höpäjän. Karkuteille unissani en tiettävästi ole koskaan punkasta lähtenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:49

puhun mut en kävele.. tai niin ainakin luulen ;) .. kerran olin tosin noussut sängystä ylös ja ottanut housut pois, löysin ne aamulla lattialta mytystä..
ja kun viime syksyn olin uimahallissa valvojana, kerran olin viitenä peräkkäisenä päivänä töissä, niin sen jälkeen näin unta, että valvoin ihmisiä unissanikin, silleen että istuin sängylläni.. et periaattessa olin hereillä, mut kuiteskin näin unta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:46

Puhun unissani,mutta en kyllä kävele ONNEKSI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:41

puhun unissani enää en juurikaan kävele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 22:26

Kyllä isekin joskus havahdun..kun herään ...että yritin jotakin höpistä...