Tunnetko ketään "patogista "valehtelijaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 15:52

en

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 13:05

en biologista (?), mutta patologisen kyllä, rankka tuttavuus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:12

Vain totuuden reunoja kiertäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 13:13

Tunnenpa hyvinkin patologisen valehtelijan. Sitä sinä varmaan haitkin tuolla kysymykselläsi, näin ainakin oletan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 13:13

Olen tuntenut, ja se suorastaan kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:14

Samoin,vuosia sitten piirissä,työtoverina,joka ratsasti "sairaan"pikkutyttärensä huimilla sairaskertomuksilla,milloin helikopterilla teholle ja munuaisia tms.leikattiin ym.ym.hän sai ylimääräisiä vapaita,ostimme kukkia ym.sympatiaa.Törmäsin kerran mieheensä ja kysyin kuinka rva voi(oli saikulla)mies hölmönä kertoi rvan lähteneen aamulla normaalisti.Samoin kävin hänen kotonaan ja pikkutyttö melkein kelteisillään pyöriskeli kotonaan,ilman pissapussia lanteilla ym.ym.leikkaushaavoja.Multa meinas mennä oma "järki"jutun kanssa,mutta irrottauduin ja kohta tämän tapahtuman jälkeen tämä rvakin häipyi.Kukaan ei tiedä mihin?Kuten valperi sanoo,rankka tuttavuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:27

No siinä ja sen kanssa oli joskus eräs tuntemani kaveri. Sairaus on muuten aika vaikeasti tunnistettavissa ja vaatii neurologian ja psykologian erityistuntemusta. Useita depression muotoja kun voidaan myös kuvitella patologikseksi valehteluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 19:49

Tunsin, on mennyt kyseisen laitoksen kautta ajasta iäisyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 20:38

Tunnen kyllä yhden. Hänet kotiutettiin mm. kertausharjoituksista häntä varten erikseen tilatulla lentokoneella suoraan keskikaupungille työpaikalleen laskuvarjolla, Suomen Olympiakomitea kutsui hänet juhlatilaisuuteensa, kirkkojen portailla istuu keväisin hänen näkemänsä mukaan usein alastomia naisia ja saariston kivenkolot ovat täynnänsä rakastelevia pareja. Hänen kalansaaliitaan on tässä mahdotonta alkaa muistelemaankaan.
Paras juttu minun mielestäni oli kun hän oli vähällä pudota kesämökkinsä katolta, mutta kesken liu'n, matkalla räystäälle hän onneksi muisti, että minullahan on puukko vyöllä - niinpä hän nappasi puukon käteensä ja iski sen kattoon kiinni, niin eipä sitten pudonnutkaan maahan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 21:42

yhden tunnen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 19:35

Ensimmäinen mieheni taisi olla sellainen. Keksi kovia juttuja, joista jäi välillä kiinni. En tiedä vieläkään, mikä oli totta mikä keksittyä.