Huomenta napsulaiset.Onko teillä satanut vettä tänä aamuna?

Lappeenrannassa tuli vettä kaatamalla tossa viidenaikaa aamulla:Asumme ylimmässä kerroksessa ja heräsin siihen kamalaan kohinaan,nyt sataa hiljakseen.

Avainsanat: sadetta sadetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 07:08

Huomenta. Heräsin viiden aikoihin sateen ropinaan ja kiirehdin kiireen vilkaa ottamaan tuoleista ja keinusta istuinpäälliset pois. Hieman oli ehtineet kostua. Nyt tulee vettä oikein kunnolla ja lämmintä on 14. Sisähommia tietää keli tänään.

Lisätty: 27.08.2009 - 07:10

Ihan rupesi hampaita hymyilyttämään. Vastasin ensin ja luin sitten vasta lisätietosi. Samanlainen aikataulu näemmä sinulla, minulla ja sateella.

Kysyjän kommentti

Meilläkin rynnättiin hakemaan parveketuoleista päälliset pois sateen takia,nekin oli jo vähän kostuneet.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 07:14

Huomenta sinnekkin satoi yöllä,kun napsuilin ja vielä kolmen aikaan,kun kömmin vuoteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:29

Eilen illalla satoi ja ukkosti täällä Turussa tosi kovin , oli ihan kohdalla, ja sitä kesti tunnin, talo tärähteli oikein kun johonkin lähelle salama iski.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:50

Huomenta kissaäiti ja muut napsulaiset. Viime yönä satoi meillä ja nyt on sellaista puolipilvistä, mutta ei sada joten matot saan ulos tuulettumaan. Synkkiä pilviä on kyllä näkyvillä taivaan rannassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:54

Satanut on ja tihrustaa nytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 07:56

Huomenta! ^^

Täällä Seinäjoella ei sada tällä hetkellä, mutta kyllä on satanut kun maa on märkänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:07

huomenta. ei ole mut illalla sato ihan hirveesti ja ukkosti ja salamoi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:24

Onneksi ei meillä kotona! (taas huono vitsi minulta), mutta ulkona satoi roimasti ja ukkosti yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:01

Eilisiltana satoi, nyt paistaa aurinko tosi heleästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:01

Huomenta =)
Täällä Pohjois-savossa herättiin myös sateen ropinaan tuossa vähän ennen viittä.
Ja sataa edelleen . . . kohta tästä töihin sinkoan =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:29

Eilen, iltamyöhään, meni voimakas ukkosrintama ylitse. Satoi ja salamoi, jyrinäkin oli melkoinen. Tällä hetkellä taivas on pilvessä, sade on tauonnut, mutta uudet sateet melkeinpä roikkuvat ilmassa putoamista odotellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:45

täälä alkoi sen päivänen jyrinä ja jyske eilen , kun minun piti alkaa katsomaan bb, tä et en sitä nähnyt salamaoi ja ukosti melkein kolmetuntia , ei siinä metelissä voinut edes nukkua ..se oli kyllä merkillisin ukkonen , kun katsoi minne vain niin joka puolella salamoi ja jyrisi, ihan kuin kaksirintamaa ois yhdistynyt tässä meitin pirtin yllä .. kyllä pelkäsin.. en uskaltanut edes autolle juosta, kun se oli niin yhtänäistä se salamointi , oli koko piha kirkkaana ja ihan kuin ne salamat ois olleet tuos suoraan ikkunan edessä.. isoja elosalamaoita , sekä pienenpiä salamoita , jossain tais puuhunkin osua , kun sellainen rysäys kuului...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:48

Ei aamulla mutta illalla-aamyyöllä satoi todella rankasti ja ukkosti myöskin. kaunista katottavaa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 10:08

Satanut on täälläkin jäljistä päätellen, mutta minä nukuin, enkä kuullut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:28

Yöllä kaatui taivaasta monta sankollista vettä,kauhea ropina ja pitkään.Nyt aamusella aika selkeän näköistä,pesin illalla kesken jääneen koneellisen ja haluan sen ulos kuivumaan eli tilattu on mahdollisimman vähän vettä ylhäältä käsin(pääkaupunki-seutu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:19

Yöllä on satanut, illalla jo alkoi, mutta nyt on ihan kaunista, tosin pilviä kulkee auringon ohi niin, että välillä on melko pimeää. Mutta sadetta ei ole ainakaan vielä tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:04

Ennusteen mukaan loppui klo 08.15