Tähän ajanvaraus juttuun vielä..Kun kävi Helsingissä lääkärissä.kun on laivalla töissä..ja sai määräyksen leikkaukseen..Kotkaan leikattavaksi.

Nyt menee perjantaina Helsinkiin lääkärille jolta sai lähetten leikkaukseen..
Kun työterveys huolto on Helsigissä..

Lisätty: 27.08.2009 - 12:26

Haluaisin että ylläpito poistais tämän kysymyksen..liian sekavaa sori.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 05:52

Eikö ne suostuneet sitten Kotkassa leikkaamaan, vai miksi hän menee Helsinkiin?
Ihme pompottelua täytyy sanoa, jos kotikaupunki ei suostu leikkaamaan vaikka on lähete. Vai liekö sitten niin pitkät jonot siellä Kotkassa kirurgisella puolella. Mutta toivottavasti asiat korjaantuvat nopeasti ja potilas pääsee pian leikkaukseen ja tervehtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 00:02

Anteeksi liisukka,mutta oli vähän sekava juttu;mikä oli kysymykses?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:38

Harvinaisen sekava aloitus... en ymmärrä ...
Työtervetyshuolto ei ole perusterveydenhuoltoa, henkilön kotikunta määrää sen missä toimenpiteitä tehdään. Onko Kotkassa rahat loppu ko. toimenpiteille?Mistään pompottelusta ei ole kyse vaan säännöistä ja verorahoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:51

Voisitko hieman tarkentaa? menee vähän ohi nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 14:09

Niin se porrastus pelailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:51

Joo sellaista se välillä on. Et mitä milloinkin kenellekin sattuu. Ei haittaa minua.