Onko sinulla joku tietty farkku-merkki?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 05:48

Ei ole. Ne mitkä malliltaan miellyttävät ja sopivat tähän runkoon.

Kysyjän kommentti

Mullekkin tärkeintä,että istuvat.Eivät saa roikkua eikä kiristää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 23:48

Ei oikeastaan,vanhat Lewikset mahtui päälle,mikä ilahdutti.Vuosia sitten ostin Englannista monen värisiä Lewiksiä,mitä ei Suomesta saanut,kutistuneita.Nyt kaapissa varastossa isohkoiksi jääneet MarcoPolot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:20

merkista viis kunhan kestää koiraa, tanssia, riehumista ja skootterilla kaatumisia
...JA ovat mustat xP

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:45

Kyllä olen yleensä katsonut vähän merkinkin perään. Lewikset vissiin nykyiset. Toiset heitin pois käytöstä, kun malli ei enää kiinnostanut. Napitus on nyt kuulema in ja vetoketju on kalkkis....naiset kuiskii.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 02:16

Vaatteissa muoti ei merkitse, Dresman pukee sopivasti. Ei tarvitse työstää vaan aina on löytynynyt sopivat vaattet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 05:07

Mikä se semmoinen keksintö on? En ole koskaan tarvinnut kyseisiä housuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:14

Ei ole , käytän vähän farkkuja niin en ole merkki uskollinen mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:08

Ei ole. En käytä farkkuja ollenkaan, mutta onhan ne komeita joittekin päällä.. ei sillä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:11

onlysta ostan farkut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:33

Viimeksi ostin elokuun alkupäivinä Sloveniasta, Ljubljanasta alennusmyynnistä perinteiset siniset Daniel Hechterit ja vaaleat Gerry Weberit. Olivat siellä tavaratalossa reilusti alennetut, muistaakseni maksoivat nyt molemmat alennetuina noin 35 EUR.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 09:25

Ei mitään väliä, vaikka merkkiä ei olisi lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:51

Ei ole, kunhan on nätit ja mukavat niin ostan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:27

en tarvitse enes merkkiä, jos farkut passaa, mutta aika vähän käytän farkkui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:51

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2009 - 01:59

no ei varsinaisesti, mutta Gant tekee minulle valmiiksi sopivasti mitoitettuja housuja, siinä ne menee farkutkin