Millaisissa vaatteissa viihdyt parhaiten?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 23:17

Kotona ihan millon missäkin..mutta kun..astun pihasta ulos..katson että kehtaa liikkua..eli aina siisti..ja sävy sävyyn..

Kysyjän kommentti

Samoilla linjoilla mennään kanssasi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 23:51

Yksinkertaisen "tyylikkäissä",kesällä pellavaa ei voita mikään,talvella luonnonkuituja so.villaa,puuvillaa.Jos olisis mahis,maku on kallis,mutta ei tarkoita mauton ja kalliin näköinen,vaan hyvä materiaali,leikkaukset ja värien harmonia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:26

IHAN LIIAN ISOSSA mustassa miesten T-paidassa/tyköistuva toppi ja mustissa/punamustissa/punaskottiruutuisissa pillifarkuissa
+ketjut, niittivyö, niittirannekkeet, Niittikaulapanta, shokkiväriset rastapinnit... yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:47

Kesällä kotioloissa: Viivi & Wagnerit: "Älä juo sian olutta!" ja T:paita Onttopohjaoy päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 00:48

Mitä vastaus kysyjälle merkitsee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 02:45

Kotona oloasu ja ukona sään ja lämpötilam nukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 05:38

väljähköpaita ja farkut toissä työn puolesta "uniformu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.08.2009 - 05:47

Hyvin istuvissa pese ja pidä vaatteissa. Verkkarit alkavat olemaan liian tuttu nuttu tee-paitoineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:07

Vaatteissa jotka eivät kiristä ja purista ja hyvän laatuisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:11

ei saa olla liian tiukat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:14

Lyhyessä hameessa, t-paidoissa, mekoissa, mini farkuis, Isoissa villapaidoissa. :D

Yleensäkin värikkäissä vaatteissa. Muovisii korui. Isot korvikset. Mun lempparit on sellaiset punaiset isot tähden muotoiset. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 09:14

Minä viihdyn kotona verkkareissa ja t-paidassa. Talvella farkut, pitkähihainen t-paita ja gollegetakki. Inhoan päälläni kaikkea mikä kiristää tai puristaa yhtään mistään!! Kesällä ulkona t-paita ja shortsit. Vaatteet on alusvaatteita lukuunottamatta kaikki miesten osastolta ostettuja, naisten vaatteet ei miellytä mua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.08.2009 - 09:23

Kotona vanhoja kulahtaneita riepuja jotka eivät kiristä eivätkä kurista. Ihmisten ilmoilla yleensä farkut ja joku t-paita tai muu neule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.08.2009 - 09:51

Löysissä. Tosin kun ihmisten ilmoille menen niin usiemmiten farkuissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:02

sisällä ja ulkona shortsit ja t-paita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 10:14

kaftaaneissa kotona ja
ihmisten ilmoille kun lähden niin väjää ja yleensä paita, takki ja pitkäthousut ..väljiä ovat yleensä vaatteni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:52

Omissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:38

Omissa rennoissa kotivaatteissa.