Mimmoiset ominaisuudet sinua ihmisissä ärsyttää eniten?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:35

Liika itsekkyys,pinnallisuus, ilkeys, ahdasmielisyys,epäoikeudenmukaisuus,rasistisuus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 23:36

Kaksinaamaisuus,valehtelu, toisen vähättely, ylimielisyys, jne lista jatkuisi mutta nuo nyt tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:37

Ihmiset jotka on olevinaan parhaita maailmassa. Ei anna arvoa toisille.Tosi itsekkäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:38

Liika uteliaisuus,liika suulaus,kovaääninen naurunkäkätys,kovaääninen äänekäs puhe,röyhkeys,epäkohteliaisuus,ylimielisyys ym.ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 01:03

Mitähän noihin edellisiin vastauksiin enää osaisi lisätä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 06:13

Röyhkeys on nyt muotia ihmisillä ja ajatus että minä vaan, ja siihen liittyy aina muiden ihmisten aliarvioiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 08:20

Saamattomuus, ahdasmielisyys, liika itsekkyys...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:40

sieltähän niitä jo tulikin, jotta en kans osaa mitään lisätä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:13

Kaikki edelliset, lisänä sellaiset, jotka puhuvat koko ajan eivätkä kuuntele edes toisen kommentteja. Tunnen pari sellaista ihmistä, jotka eivät osaa vuorovaikutuksen alkeellisiampikaan sääntöjä. Puhuvat vielä toisen lauseen päälle. Huhhuh ! Kartan heidän seuraansa.
Sitten on sellaisia (miehiä), joiden täytyy naisen kanssa puhuessaan koko ajan vihjata johonkin seksijuttuun, omaansa tai toisten. Ällöttävää !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:48

Älyllinen epärehellisyys

  Ilmoita asiaton vastaus
fg
Vastattu: 27.08.2009 - 14:46

Siedän aika pitkälle monia edellämainittuja ominaisuuksia, mutta yksi piirre joissakin ihmisissä saa minut räjähtämispisteeseen: jonkin ongelmatilanteen tullessa vastaan joillakin on tapana käyttää kaikki voimavaransa SYYLLISEN etsimiseen sen sijasta, että etsisi ongelmaan RATKAISUA. Alkukantaisella kosto/rankaisumentaliteetilla ei kuitenkaan saada mitään asiaa eteenpäin, luulisi olevan kaikille aikuisille selvää. Kaikissa tilanteissahan henkilöityvää syyllistä ei välttämättä edes ole, joillekin on vain tärkeämpää löytää jokin syntipukki jolle päästä rähjäämään kuin antaa panostaan tilanteen korjaamiseksi.