Pelkäätkö / Pelkäsitkö leikkausta ?

Kuvassa "Meidän poika" (ei meidän poikamme) www.aijaa.com/v.php?i=4751637.jpg
Eiran poika tulee nukutussairaan hoitajaksi eiran olkapää leikkaukseen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 20:34

siis tuo lekurikos...kyllä pelkään, kun takana on epäonnistunut leikkaus, joka oli viedä hengen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 20:37

Kun ei ole varsinaisesti koskaan leikattu, niin eipä tuota osaa pelätä. Yksi pieni tähystysoperaatio on tehty, mutta en voi sanoa sitä leikkaukseksi. Toivottavasti ei tarvitse leikata koskaan, niin ei silloin myöskään tarvitse pelätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:40

Minua on monta kertaa leikattu , en minä pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:45

Leikelty on ja ei pelota. Joensuussa ammattinsa osaavat lekurit ja hoitajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:45

Kyllä leikkaus aina vähän hirvittää,kyllä siinä riski on olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:59

Mikäli se on välttämätön toimenpide niin eipä tuo pelko auta. Toki onhan siinä oma jännitys aina olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 21:08

Minut on niin monta kertaa leikattu etten osaa pelätä. En silloinkaan kun siihen on ollut aihetta. Tulee mitä tuleman pitää ... ajatuksella siitä olen selvinnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:11

Kerran on leikattu ja etukäteen hiukan jännitti, koska toimenpide tehtiin paikallispuudutuksessa. Lähinnäkai pelkäsin mahdollista kipua, jota ei onneksi tuntunut toimenpiteen aika yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:25

Ajattelen näin: täytyy kapteeniin ja perämieheen luottaa, aivan kuin lennolle lähtiessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:43

Kaksi kertaa olen ollut leikkauksessa, enkä pelännyt kumpaakaan. Jälkeenpäin vasta olin kipeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:46

Muutama kerta leikattu..en pelkää leikkauksia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:08

Sormi pitäisi leikata mutta kun on 50-50 mahdollista että menee vielä huonommaksi niin en ole vielä jonossa. Leikkausta sinänsä en pelkää mutta tässä tapauksessa lähinnä lopputulosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:50

Käsiä on operoitu viime vuosina.En voi sanoa,että olisin pelännyt,ehkä jännitys on oikea sana.Sitten jos olisi ollut jokin "vakavampi" leikkaus olisi voinut pelottaakin..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:24

Pelkäisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:34

Kun koomasta herätetiin, silloin pelkäsin. Ei ole vielä koskaan leikattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 15:57

Minut on nuorena leikattu 2 kertaa. mutta siitä on niin pitkä aika. jos nyt joutuisin menemään leikkaukseen niin kyllä pelkäisin.