Mitä teet kuullessasi Salaisten elämien tunnarin?Äkkiä tv kiinni tai nauliudutko ruudun ääreen?Mulla menee juoksujalkaa kiinni.

Avainsanat: salaiset elämät tunnari kategoria:viihde? tv on tai off?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2009 - 08:55

Eihän tämä mikään ylpeilyn aihe ole, mutta en ole ikinä katsellut Salkkareita, Kotikatua, tms edes minuutin vertaa. Voi olla, että olen menettänyt paljonkin, enkä voi edes arvostella k.o. ohjelmia, kun en ole koskaan niitä nähnyt.
Korjaus: sen verran olen nähnyt, että Jukka Puotila esiintyy jommassa kummassa mainitsemassani ohjelmassa.

Kysyjän kommentti

Melkein sama vika rahikaisella,paitsi Salkkareita olen nähnyt yhden osan,kun menin visiitille yhden kaverin luo(miespuolinen!)ja hän istutti mut sohvan nurkkaan ja selitti koko stoorin silloin;tästäkin on aikaa kait 4v.Kotikatua sama juttu,kun mun naapuri oli esiintymässä siinä jaksossa,käyttävät paljon harrastajanäyttämöiltä porukkaa,joten oli pakko katsoa,mutta muuten passaan suosiolla nämä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 19:41

Jos ei ole parempaa tekemistä,istahdan katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:45

Äkkiä tv kiinni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:45

Minä kiirehdin katsomaan.Katson myös ajankohtaisohjelmia ja dokumenttejä vastapainoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:48

nii mullaki:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:49

Nytkö se on alkanut. Seuraavassa jaksossa Taalasmaan Ulla tuleekin sanomaan että Taalasmaan Seppo on hänen veljensä.

Lisätty: 26.08.2009 - 19:51

Ulla tajus kun niillä on sama sukunimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:49

tv,n ääreen...mutta nytkin luen samalla ja kuuntelen sekä silmäkulmasta katson...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 19:55

Minä vaihdan kanavaa, tiedän ihmisiä jotka ei vastaa puhelimeen salkkareiden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 20:04

Vaihdan kanavaa välittömästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:32

Kanavan vaihto tai lenkille lähtö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:15

En reagoi mitenkään. Poika sitä katsoo ja sivusta tulee seurailtua, ettei mitään hänen ikäiselleen liian rankkaa ruudussa tapahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 21:20

Juurihan noista salkkareista oli kyssäri. Minä taisin kuulua siihen vähemmistöön joka niitä katselee. Teille tiedoksi jotka ette sitä katsele mutta jotain siitä aina tiedätte, niin Salla heräsi henkiin ja voi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:38

seuraan salkkareita, joten en sammuta telkkaria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:51

Samma här ! Joko kiinni tai ainakin toinen kanava. Jos joku haluaa katsoa, vaihdan huonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 22:06

En seuraa koko kanavaa joten näin ei pääse käymään,
en tunnistaisi sitä vaikka tulisi radiosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:08

Innolla odotin uusien jaksojen alkua....tosin meni vähä överiks tuo Sallan kuolleista herääminen.Alussa sarja oli koko peheen ohjelma ja "opettavainen" eli millaset seuraukset voi olla huume kokeilulla.Nykyjää kaikki mahdollista,suomalainen kauniit ja rohkeat.Mut minkäs teet ku ihan ekast jaksosta alkaen katellu ni koukkuu on jääny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:25

Saatan jäädäkkin katsomaan sarjaa, riippuu mitä muilta kanavilta tulloo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 02:03

Vaikea sanoa, kun en tiedä, millainen tunnari sillä on.
En siis todellakaan seuraa ko. sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 11:55

Heti katsomaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:32

Katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:02

Rupean heti katsomaan niitä.Kun tulee seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 16:39

No en tosiaan katso.