Tilaatteko koskaan mitään Ellokselta? Minä olen tilannut ja joutunut myös palauttamaan koska jotku tuotteet eivä vastaa olleenkaan

sitä mitä netissä luvataan. minä olen joutunut useasti palauttamaan vaateita takaisin.

Avainsanat: onko ellos teille tuttu juttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 18:53

olen ja olen palauttanutkin. Onneksi siellä on se mahdollisuus;)

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Niin se vaan on että huonoja jotu siellä ovat pitää palauttaa ei muutakaan voi tehdä. Joo onneksi saa palauttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 15:20

Olen joskus sieltä jotain tilannut,mutta en enää nykyisin,kun sain sieltä huonoa tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:21

Minä kaita- ja pöytäliinoja , lapsille lakanoita ja pyyhkeitä olen sieltä tilannut , ja verhoja monet, olen niihin ollut tyytyväinen, minä varmaan kaikki vaatteet joutuisin palauttamaan jos niitä tilaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:23

siellä elloksen sivuilla on asiaikkeitten mielipiteitä kyseisistä tuotteista , luen aina ne ja en ole palauttanut,mutta tilaan kyllä niin harvoin ja harkiten , jotta ei tarvitse palauttaa mitään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:29

Joskus olen tilannut lastenvaatteita ja kodin tekstiilejä, tosin aikaa siitäkin jo useita vuosia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:40

En tilaile yleenä Ellokselta enkä muualtakaan..kyllä suosin ihan kauppoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:41

en paljoa.. joskus olen muutaman jutun tilannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:52

Emme käytä postimyyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:53

Ystäväni oli aikoinaan Elloksella töissä ja pääsin hänen kutsumanaan Elloksen 'ystävämyyntiin', eli palauteeujen ja pikkuviallisten tavaroiden alennusmyyntiin. Alennukset tuotteissa olivat merkittäviä, sorruinkin aina ostamaan kaikenlaista, vaikka sillä ei niin olisikaan ollut käyttöä. Monia vaatteita käytin sitten pitkän aikaa, saattaapa vieläkin vuosien jälkeen olla jotain Elloksen aikaisia vaatteita vielä käytössäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:02

Lopetin Ellokselta tilaamisen, kun miehelle ostamani flanellipaidat haalistuivat ja "veltostuivat" eka pesussa, vaikka varmasti noudatin pesuohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 16:20

Aika vasta tilattiin mulle kaksi paitaa ja ihan hyviä ovat, juuri nyt on päällä toinen niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 16:24

Olen ollut Elloksen asiakas n. 20 vuotta. Aina olen hyvän tuotteen saanut. Yleensä tilaan sieltä vain kotiin liittyviä tuotteita. Kaikkea huonekalujen ja lamppujen väliltä.En vaatteita, sillä ne ovat olleet liian isoja minulle. Nykyään se on mennyt nuorten muodin puolelle se valikoima joten sekin vielä rajoittaa vaateostoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 17:54

Ellokselta en ole koskaan tilannut mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 20:23

Aikanaan tilasin vaatteita,mutta palautin kaikki.Olen hoikka ja melko lyhyt.Melkein lasten osastolle pitäs mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:48

Pari kertaa vuosia sitten, edullista työvaatetta joka ei kuitenkaan kestä käyttöä...
Myös kokojen kanssa on aina arpomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 23:31

Olen tilannut muutaman kerran juu ja palautellutkin olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2009 - 13:23

En