Mitä mieltä olet? Poistetaanko nimimerkin anonyymi käyttö napsusta kokonaan. Pitääkö anonyymeille tehdä näin?

3.bp.blogspot.com/_-LhMHv4Y7...taisku.jpg

Lisätty: 26.08.2009 - 11:47

Sorry ciby!!!! Unohdin....annatko anteeksi.....ei ollut miun.....ei oo todisteita???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 11:40

Joutaa poistaa kun ei näy olevan järjen häivää.Mikäli asia on arkaluonteinen niin eiköhän ammattiauttajat ole kuitenkin pätevämpiä kuin Napsulaiset.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä. Ei me olla ammattiauttajia, vaikka meillä onkin kaikilla vähintään tohtorinhattu päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 11:39

jeps.. katsos , kukahan on minun muotokuvan piirtän , eikä ol julkaisu lupaa etes kyssyn ? :))

Lisätty: 26.08.2009 - 11:51

no tokkiinsa saat anteeksi , ja jos alkaa sinulle tulemaan euroja tuon kuvan julkaisemisesta , niin tasan laitetaan kyllä, tai no minul ehkä 65% ja siul loput...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:39

Turha täällä on anonyymejä vahtia. Jos joku kirjoittaa ilkeitä tänne, niin se on hänen ongelmansa. Voihan jollakin olla useitakin nimimerkkejä käytössään täällä Napsussa. Eikös jokaista sähköpostiosoitetta kohden saa yhden nimimerkin Napsuun ? Pitäisikö ottaa Alter ego käyttöön ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 12:16

Ei nyt sentään lähdetä valikoimaan ketkä saa olla tai ketä tänne saa tulla ja ketä ei. Millaisen kuvan me annamme itsestämme? Jokaisella on sana vapaa. Ken itsensä tyhmäksi tekee kysymyksillään niin se olkoon hänen häpeänsä. Ylläpito pitää huolen lopusta. Kuten äsken huomasimme sen peräpääongelmaisen kyssärissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:37

Napsu alkaa jo nyt hiljalleen muistuttaa suljettua kerhoa, mikäli vielä anonyymit poistetaan, eikö sitten samalla kannattaisi poistaa myös "epäsuositut" nimimerkit. Saisihan siten ehkä oikeisiin kysymyksiin oikeat vastaukset oikeilta henkilöiltä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:47

Ei,Ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:59

ihan sama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 13:04

En ole saanut päättää mitään muutakaan palstaan liittyvää asiaan joten ratkaisuvaltaa en omaa, olen vain pelkää käyttäjä.
"Suljettu kerhohan" tämä omalla laillaan on... eniten skeptinen olen tuon taustakeskustelun suhteen, se mielestäni pilaa jotain eli avoimmuus kärsii. Itse en siihen osallistu enkä näe sen tarpeellisuutta, mutta "ju...tahan" siellä voi ihan vapaasti.
Mutta on onko aina yksi ja sama henkilö, en tiedä eikä asia vaivaa minua lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:14

No enpä tiedä, toisaalta minulle aivan yhdentekevä muttak un mietin että jollain jotain arkaluontoista kysyttävää ettei nimimerkillisesti kehtaa kysyä niin sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 14:02

Mun puolesta "antaa kaikkien kukkien kukkia",en jaksa murehtia ääliö-anonyymejä,kun ei tiedä onko niitä yksi tai legioonallinen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 15:31

Olisi reilumpaa, ettei anonyyminä voisi kirjoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 21:26

Vähentyneet ovat ja vähenevät koko ajan. Kaikkihan tavallaan ollaan anoja, itse en ainakaan tiedä kenenkään oikeaa nimeä eikä se haittaa saati kiinnosta pätkääkään.