Kysymykset ja vastaukset

Lieenkö täsät ollut juttua joa aimemin mutta ihmettelen suuresti kysymyksiin vastaamista "ilman vastausta" eli yksi esimerkki:
Joku kysyy määärtystä paikasta kokemuksia, joku toinen vastaa "en ole koskaan käynyt"!!!
Oli nimenomaan kyse omista viimeaikaisista kokemuksista.... eli onko kyse siitä ettei ymmärrä kysymystä vai siitä että haluaa pisteitä? Molemmat vaihtoehdot ovat yhtä typeriä, pisteiden kautta palkinnon metsästäminen on lähes yhtä vaikeata kuin lottopotin voittaminen.

Lisätty: 26.08.2009 - 09:06

Mielestäni on ehdottoman tyhmää "vasta" tuolla tapaa josta kerroin ja sitä harrastavat mahdollisesti yhdet ja samat tyypit. Itse en vastaisi tuolla tavalla ikinä, onhan tarkoitus auttaa kysyjää.Vastaus: en ole käynyt mutta kinnostaisi... on yhtä typerä, asioita voi pohdiskella mielessään kirjoittamatta niitä nettipalstalle.
Eli varmaan pisteiden keruuta mutta kysyjää ärsyttävää.

Lisätty: 26.08.2009 - 09:37

Tieto ei ole ylimielisyyttä, ei koskaan. Typeryys on tunnettu asia...eli se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Kysymystäni en tarkoittanut riidan aiheeksi mutta sitäpä syntyy kun "marttoja" on palstoilla. Miettikää itse tykönänne asioita, ehkä löydätte sen viisauden kiven.
En minäkään hyväksy vakavissakaan asioissa keneltäkänä vastausta "en tiedä" silloin pitäisi todella tietää...
Ylimielisyydeksi joku varmaan kokee asian ja siitä tietämisen kun ei itse ymmärrä siitä yhtään mitään.

Lisätty: 26.08.2009 - 10:48

Toki "monipuolisia" kysymyksiä saa esittää, vastauksia myös...monta kertaahan saa päivän naurut niistä!

Lisätty: 26.08.2009 - 12:54

"Ei se määrä vaan se laatu"...

Avainsanat: kysymysten ymmärtäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 08:47

Onhan tätä asiaa ainakin hieman sivuttu jossakin vaiheessa. Itsekin olen ihmetellyt moisia vastauksia. Ja myös sellaisia, että vastataan vain yhdellä sanalla.
Tuntuu hieman pisteiden keräämiseltä . . . onko niillä nyt sit suurta merkitystä ??
Itse jätän vastaamatta sellaisiin kysymyksiin jotka ei tunnu "omilta".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2009 - 08:47

Niin, voisihan sitä vaikka vastata, että kiinnostaisi käydä, mutta ei ole ehtinyt, tai kaverini oli siellä tai olen kuullut, että...Täällä Napsussakin pitäisi osata käyttäytyä kohteliaasti toisia kohtaan, muuten ei jaksa kysellä ja vastailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.08.2009 - 08:50

Itse olen varmasti syyllistynyt myös tuohonkin. Jos kysymys esitetään niin, että siihen voi vastata juuri nimeenomaan tietämyksellään niin toki minunkin pitäisi silloin vastata, mutta jos en tiedä asiasta mitään, niin silloin minun on parempi olla hiljaa. Paitsi jos olen kuullut jonkun siellä käyneen ja kertonut kokemuksistaan. Tietoahan sekin on silloin vastauksessa.
Täällä on paljon "tyhjiä" vastauksia eikä ne tunnu muuttuvan vaikka kuinka niistä puhuttaisiin. Jokainen taaplaa tyylillään... niin minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 08:55

Typeräähän se on vastata juuri noin kuin kuvailit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 09:22

matilda hyvä, vastaukset voivat olla myös 1 sanan vastauksia jos sillä vastaa kysymykseen,ei tarvitse jaaritella tyhjänpäivyyksiä,jos kysytään kokemuksia jostain matkakohteesta niin vastaksen, en ole käynyt, ylläpito voisi automaattisesti poistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.08.2009 - 09:27

Mielestäni se on ylläpidon asia poistaa sellaiset vastaukset jotka eivät ole asiallisia. Ja mitä typeryyteen tulee, niin eikö ylimielisyys toisia kohtaan ole myös typerää. Sitäkin täällä esiintyy. Paljon näistä on keskusteltu täälläkin. Tuota pisteidenkeruuta saa ymmärtääkseni harrastaa ihan vapaasti. Ei sen pitäisi ketään häiritä. Minä vastaan kysymyksiin omalla tietämykselläni tai kerron oman mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:22

kolahti , mutta tästä lähtien harkitsen uudemman kerran , et vastaanko jos en tiedä, no jaarlitteluun syylistyn, joka vastauksessa ja yritän senkin lopettaa , no-o voisinhan toki olla hiljaakin, mutta miten niin innostun aina vastauksissani, kirjoitan kuin puhuisin, niin tulee silloin lyötyä ylikin.. pyydän oikeesti anteeksi ja harkitsen miten, mitä kirjoittelen, myöskin toivon oikein oikeesti, et ottakaa minuun rohkeesti yhteyttä privana ja antakaa kuulua ,jos syylistyn kaikkeen noihin mitä on ylläni kirjoitettu, en tätä pahalla kirjoita , mutta oppia nyt otin ja toivon että palautetta tulis tuonne minun laatikkooni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 10:24

Monipuolisuushan tekee näillä sivuilla käynnin mielenkiintoiseksi.Jos kaikki vastaukset olisi vakavia ja ilman "höysteitä"niin kyllä kävijät hupenisi aika vähiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 12:50

Anna aina parastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:16

ei täällä nyt voi voittaa mitään joten pisteillä ei ole mitään merkitystä..Eli kait ymmärtämisestä sitten kyse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 18:46

Viittaan vastaukseeni kysymykseen pitäisikö anonyymit poistaa Napsun sivuilta ja ehdotan uudelleen myös "asiattomien vastausten" -nimimerkkien poistoa. Sehän olisi oiva tapa saada sivuille jäämään vain halutut nimimerkit oikeine kysymyksineen ja hyväksyttävine vastauksineen. Samalla tehtäisiin myös ylläpito tarpeettomaksi, eli kaikki olisivat tyytyväisiä?