Kuinka ruma ihminen voi saada seksiä, ilman mitään prostituutiota?

Kokemuksia, vinkkejä, ajatuksia? Ongelma on aika yleinen, koska se on hiukan tabu, mutta silti aina mielessä.
Yleensä luonne ratkaisee, mutta silloinhan kaikilla voisi olla kommando pipot päässä. Että täällai tällä kertaa.

Tai ongelmaa voidaan lieventää, jos kysymys olisi vaan, että kuinka ruma voi saada aikaan parisuhteen.

P.S: Asia koskee itseänikin. Ja älkää liittäkö minua kuvaani, koska siinä siis en ole minä vaan eräs, jota muuten vaan fanitan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 22:48

Onpas sinulla murheet. Mutta jos vaikka etsii yhtä ruman niin luulisi sen miellyttävän molempia osapuolia. Kokemusta ei ole, kun ei vielä kukaan ole rumaksi sanonut tähän päivään mennessä.

Lisätty: 25.08.2009 - 22:49

Ja onko muuten rumia ihmisiä olemassa? Ei kai. Jokaisen silmissä joku on aina kaunis, vaikkei ehkä jonkun toisen silmissä olisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 23:12

On paljon jotka eivät täytä mittavaatimuksia näön eikä koon puolesta. Mutta se mitä ihmisellä on sanottavaa, miten hän kohtelee toista ja mitä hän antaa muutenkin itsestään ulospäin, auttavat lähestymisessä vastakkaista sukupuolta kohtaan. Silloin kun kaikki on kohdallaan ja tavoittavat tarvitsevan, ei silloin ulkonäköä katsota. Ja sen myötä asiat johtavat pikkuhiljaa myös tuohon suuntaan mitä kysyit. Jos katsoo tarkemmin näitä senssipalstoja, siellä on yllättävän paljon samoista ongelmista kärsiviä. Ja lopuksi: jokaiselle on olemassa joku jossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 23:31

Kauneus tai rumuus on katsojan omassa silmässä. Ei kaikki mikä kiiltää ole kultaa. Eli kyllä muitakin asioita täytyy ottaa huomioon ihmistä arvioitaessa. Rahallakin on yllätävän suuri vaikutus asiaan. Väittäisin, että se on yleismaailmallisesti arvioitaessa se suurin vaikute moneen asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 23:43

uh huh

  Ilmoita asiaton vastaus
fg
Vastattu: 26.08.2009 - 00:21

Luulenpa kuitenkin, että he ketkä seksiä oikeasti haluavat, myös sitä jonakin päivänä saavat. Mutta aikaa siihen voi mennä piinallisenkin kauan. Yli kolmikymppiset neitsyet taitavat olla tosi harvassa ja ne jotka ovat, ovat lähes aina oman tiensä valinneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 01:08

Jos se on ainoa mahdollisuus(siis maksettu seksi) ,on minusta parempi kuin ei mitään,jos yksilö itse kärsii tilanteesta.Tilanne ei varmasti ole toivoton,usein näkee perinteisesti epäsuhtaisia pareja,sisäinen kauneus on usein karun ulkokuoren alla.
Kuka muuten on kuvassasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 01:45

Samal viivii kaik toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 02:43

Kyl olen nähny ja tunnenkin pariskuntia,joissa joko nainen tai mies on vähemmän kaunis.Uskoisin,että aikuisille ihmisille ei ole oleellista tai väliä miltä toinen näyttää,vaan riittää ja on pääasia,kun keskinäiset kemiat toimivat.Eli,että synkkaa hyvin kimpassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 04:19

Löytämällä yhtä kauniin parittelukumppanin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 08:40

Minäkään en ole kaudeudella pilattu,mutta en ole puutteessa joutunut elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 08:52

On olemassa myös henkistä kauneutta, joka on ihmisellä paljon tärkeämpi ominaisuus kuin ulkoiset "mitat" täyttävä kauneus. Olemalla ystävällinen ja huomaavainen saavuttaa toisen luottamuksen, joka otollisessa maaperässä saattaa kasvaa rakkaudeksi. Sehän on kaiken kanssakäymisen A ja O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 09:11

No onpas siinä surua kerrakseen! Mikäli vain seksiä haluaa, sitä on kyllä nykyään tarjolla kun medioita seuraa!
Parisuhde on aikalailla eri asia kun seksi sinällään.
En ole ruma joten siltä pohjalta en voi vastata, parisuhde on aina ollut olemassa eikä mitään vaikeuksia normaalien ihmissuhteiden luomisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 09:15

Ongelma on varmasti olemassa. Ei kai auta muuta kuin ahkerasti yrittää käyttäen muita keinoja kuin ulkonäkö.
Kerran olin yksissä bileissä, joissa yksi (anteeksi vain!) hirveän näköinen, huono-ihoinen ja pahasti joka paikasta turpea nuori (niin kuin minäkin silloin) nainen (minä taas olen mies) tarttui kitaraan ja soitti ja lauloi aivan kuin Joan Baez! Hän hurmasi meidät kaikki laulullaan ja soitollaan. Yksi kaverini onnistui saamaan yösijan tuon (ruotsalaiseksi kreivittäreksi paljastuneen!) laulajan luota (enhän minä, mutta ne muut!).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 09:43

Rupea muusikoksi, taattu toimivuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 09:43

rumia ihmisiä ei ole olemassakaan!
rumanluonteisia ihmisiä saattaa olla paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 11:06

Kauneus on todellakin katsojan silmissä. Mikä toiselle on rumaa niin toinen näkee kauneutta. Quentin Tarantino rules :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.08.2009 - 13:19

Mitää? kyllähän rumatkin saa, ja sitäpaitsi jotkut pitävät erilaisiai hmisiä rumina, aina on ilmeisetikkin jollekkin siis kaunis.
Ja vaikka olisikin oikeasti todella ruma niin yleensä sitten saa ainakin toiselta rumalta.
Oi kun kuulostan taas hirveältä mutta näinhän se välillä on,.
Esm on paljon ns normaaleja ihmisiä jotka eivät voisi koskaan olla kehitysvammaisen kanssa, monasti näkee tuolla kaduillakin että kaksi kehitysvammaista on sitten yhdessä,. elikkä tätä tarkoitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 17:42

Rakastuvat naiset renttuihinkin, miksi ei siis myös rumiin. Ja kuka sitten on ruma, sepä onkin vaikeampi asia määriteltäväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 23:21

Milläs se rumuus mitataan..eiköhän se mielenkiinto ole kaikilla....ja kyllä saavat ihan normaalisti seksiä..sehän ihminen jota luulet rumaksi..voi olla hyvin lämmin ja hellä..ja tosi ihana..