Oletteko huomanneet saman kuin minä Anonyymit taitavat ruveta poistumaan täältä? Aiakin yksi oli kovasti lähdössä ja haukku tätä

NAPSUA.

Lisätty: 25.08.2009 - 17:05

jaa oli siis 12 vuotias kyllä ne ei viitsi paljoa täällä vastailla. Mun työlläkin on ollut tosivähäistä täällä olo. Mutta ei se vielä ole poistunut täältä. kun ei tiedä ikää välttämättä mistään kun on anonyymi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 21:00

Katsoin parhaaksi olla vastaamatta anonyymin typeriin kysymyksiin.Toisaalta tulee mieleen,että lapsukainen on avun tarpeessa.Ehkä kotona ei ole kaikki kohdallaan?!

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle. Joo kait se on jokaisen oma asia mitä täältä haluaa. Mutta minäkään en kyllä kaikkiin vastaa,kun ovat vaikeita muutenkin vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2009 - 17:02

Eihän täällä tätien ja setien saivartelussa kovin kauan joku 12-vuotias jaksa pyöriä. Onneksi heille on omia juttupalstoja, jossa voivat jaaritella omiaan, niiinkuin mekin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2009 - 17:03

Ehkäpä näissä anonyymeissä on ollut paljon koululaisia jotka eivät nyt koulutyönsä ohella ehdi koneelle. Voihan heissä olla myös jo poispotkittuja Napsulaisiakin mukana, ken tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:09

Kukahan sekin loppujen lopuksi oli? Minusta tuntuu, että hän on vielä napsussa ja seuraa tilannetta sivusta ja komenttejamme erouhkauksen johdosta. Minusta tuo anonyyminä esiintyminen pitäisi poistaa täältä kokonaan. Ei kai täällä niin salaisia asioita puida? Jos seuraa kysymyksiä ja vastauksia, niin aika rennosti täällä on kaikki sanonnat sanottu. Eikä kaikesta pidä ottaa hernettä nokkaansa, vaikka se olisikin hyvin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 17:11

Ei haukku haavaa tee..;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:25

ei haittaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 18:35

Hyvä niin.Kannatan Onttopohjan ehdotusta,että poistettaisiin anonyyminä esiintyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2009 - 18:36

Jokaisen oma asia jos haluaa lähteä. Niin anonyymeillä kuin nimimerkillisilläkin. Mutta kyllä tällä palstalla tavallinen ihminen pärjää, olkoon minkä ikäinen tahtojaan. Mutta jos täältä yrittää etsiä jotain X-tremeä, niin ei sitä taida löytyä. Kun ollaan kaikki niin tavallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 19:05

Vielä siellä ainankin yksi kyselee typeriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 19:17

Anonyymejä kiinnostavat useimmiten navanalusasiat, eikä täällä saa niihin kovinkaan raflaavia vastauksia.
Anonyymejähän me kaikki olemme. En ainakaan ole huomannut, että joku esiintyisi täällä omalla koko nimellään.
Kirjautuminen karsisi tehokkaasti häiriköitä. Ei heitä tosin nytkään kovin paljon ole, joten aika hienosti tämä foorumi on hoidettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.08.2009 - 20:20

Eipä tuo hirveästi haittaa vaikka anonyymillä kirjoittelevat poistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 20:29

Netissä on tilaa ja jos ei viihdy niin sitten meneepi muualle:) "No hätä"

Minusta on ollut aika hauska huomata että täällä on vähän kaiken ikäisiä kysyjiä ja vastaajia.
Ymmärrän senkin jos ei 12-vuotias seurassamme viihdy, tiukkaa tekisi itsellenikin osallistua esim. IRC Callerian 12-vuotiaiden keskusteluihin - ja enpä niistä taida tosin yhtään mitään ymmärtääkään sellaista on viestintä siellä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2009 - 21:58

Mie myös jätin vastaamatta anonyymien kysymyksiin. Ehkä muutamaan vastasin kun kysymys oli asetettu ärsyttämään. Eli kysyjä onnistui siinä mitä teki !
Mie oon Onton kaa sammoo mieltä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2009 - 03:56

Senkun kyselee kun kerran sallitaan. Sama tyyppi omituisine kysymyksineen mutta kyselee välillä ilmeisesti vahingossa myös omalla nimimerkillään. Kysymysten asettelusta ja tyylistä kyllä tunnistaa vaikka kyselisikin ilman nimimerkkiään.